تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

مهلت ثبت نام جذب معلم، دبیر و طلاب سال 1403 وزارت فکری تا ساعت 24:00 فردا (15 بهمن) تمدید شد.

به گزارش نارنجی، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود امروز (14 بهمن) آخرین بار ثبت نام سابقه کاردانی وزارت آموزش و پرورش در رشته های معلمی، دبیری و هنرآموز در سال 1403 است. با صدور اطلاعیه ای جدید، این بار تمدید و زمان ثبت نام آزمون آموزشی تا ساعت 24 صبح روز 15 بهمن اعلام شد.

پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت آزمون استخدامی سال 1403 وزارت آموزش و پرورش در نهم بهمن ماه سال 1403 و یازدهم بهمن ماه سال جاری به همراه اعلام اصلاحات این دستورالعمل توسط این وزارتخانه. . به اطلاع مسیولان آموزش و پرورش می رساند، به اطلاع متقاضیان می رساند با توجه به تغییرات اعلام شده در دو مرحله، زمان ثبت نام تا روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1402 تمدید می شود.

داوطلبان می توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با توجه به محتوای دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه های اول و دوم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین با توجه به تغییرات اعلام شده مقرر شد امکان تصحیح اطلاعات برای متقاضیان فراهم شود. علاوه بر این، آن دسته از متقاضیانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کرده اند یا تا پایان روز یکشنبه (15 بهمن) ثبت نام می کنند، در صورت تمایل می توانند تا روز دوشنبه (16 بهمن) نسبت به تغییر دانش خود اقدام کنند.

شایان ذکر است زمان ثبت نام پانزدهم بهمن ماه 1402 می باشد به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه