مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود – خبرگزاری امید | اخبار ایران و جهان

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود - خبرگزاری امید | اخبار ایران و جهان

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود - خبرگزاری امید | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امید، محسن افشارچی که در جمع نمازگزاران مسجد نورالزهرعی محله پونک شهر زنجان حضور یافته بود، پس از نماز مغرب و عشا در سخنانی افزود: مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و ستم بوده است. دلیل. . تاریخ 200 ساله و تا کنون مقاومت مردم موجب استحکام نظام و انقلاب شده است.

وی بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی برکات زیادی نصیب کشور شده است اما همچنان مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم آنها را حل کنیم.

استاندار زنجان گفت: کارهای زیادی انجام شده و البته کارهای ناتمام زیادی داریم و این راه ماهرانه همچنان ادامه دارد.

افشارچی همچنین گفت: باید به این فکر کرد که کشورهای منطقه که از آنها درخواست توسعه می شود، متکی به خود نباشند، بلکه ملت ایران چیزهای خاص خود را دارد و برای توسعه خود به کسی وابسته نیست.

وی تصریح کرد: عزت، استقلال و آزادی چالش های خود را دارد و افق های روشن پیش روی ملت است.

افشارچی در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از فواید و برکات انقلاب این است که حضور مردم را در تعیین سرنوشت خود فراهم می کند و ترکیب به گونه ای است که هرکسی می تواند وارد بدنه شود. از دولت

استاندار زنجان به حساسیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس در توسعه مناطق تاثیر بسزایی دارند بنابراین باید در انتخاب افراد شایسته تری دقت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود – خبرگزاری امید | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود – خبرگزاری امید | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه