۹ هزار و ۴۶۱ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

۹ هزار و ۴۶۱ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ابوزر ضیعی در گفتگو با خبرنگار نارنجی به اتمام عملیات اعزام و بازگشت حجاج به اربعین پرداخت و اعلام کرد: از 25 مرداد ماه عملیات اعزام حجاج به اربعین در این فرودگاه آغاز شد و تا 18 شهریور ادامه داشت. 86 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی در مسیر نجف و اصفهان برعکس انجام شد.

وی همچنین گفت: در این مدت 9 هزار و 461 زائر با 43 پرواز هوایی به اصفهان بازگشته اند و 4 هزار و 321 زائر با پرواز ورودی و 5 هزار و 140 زائر با پرواز خارجی در این فرودگاه پذیرفته شده اند.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت 60 پرواز ورودی و خروجی بین شهرهای اصفهان، اهواز، ماهشهر، آبادان و بالعکس انجام شد، گفت: بیش از 4800 زائر پیاده از طریق این سفرهای زمینی زائر شده اند . مرزها برای پیوستن به اربین و بعد از زیارت حضرت.ONE) بازگشت به اصفهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۹ هزار و ۴۶۱ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۹ هزار و ۴۶۱ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه