یادگیری زبان و ریاضی با کاشتن یک تراشه در مغز

یادگیری زبان و ریاضی با کاشتن یک تراشه در مغز

به گزارش نارنجی، نولاند آرباگ، اولین بیمار شرکت نورالینک ایلان ماسک، در مقاله خود در وب سایت ایکس، این دستگاه را “ایو” نامیده و اکنون به روش های مختلف برای بهبود توانایی های خود از آن استفاده می کند.

به گفته دیجیاتو، او در پست خود توضیح می دهد که حدود چهار ساعت در روز را از دوشنبه تا جمعه با کارمندان Neuralink برای آزمایش ایمپلنت می گذراند و اوقات فراغت خود را به خواندن، مطالعه کتاب مقدس و یادگیری زبان های جدید می گذراند.

آرباگ می‌گوید: «اکنون حدود سه ساعت در روز را صرف یادگیری زبان فرانسه و ژاپنی با استفاده از منابع مختلف می‌کنم. من هم تصمیم گرفتم دوباره ریاضی یاد بگیرم و امیدوارم روزی به مدرسه برگردم.»

آرباگ چهار پلژی است و پس از تصادف در سال 2016 از کتف به پایین فلج شد. او نرم افزار مغز Neuralink را در ژانویه دریافت کرد. اگرچه جراحی او در ابتدا بسیار موفقیت آمیز بود، اما در هفته های بعد، دستگاهی که با الکترودهایش در مغز او کاشته شده بود شروع به کار نکرد.

این تراشه فعالیت مغز را ضبط می کند و آن را از طریق بلوتوث به رایانه می فرستد و به کاربر اجازه می دهد مکان نما رایانه را برای انجام کارهایی مانند پیمایش در وب، بازی های ویدیویی و طراحی مدل های سه بعدی کنترل کند.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادگیری زبان و ریاضی با کاشتن یک تراشه در مغز" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادگیری زبان و ریاضی با کاشتن یک تراشه در مغز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه