گران ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا/ عکس

به گزارش خبرگزاری نارنجی و به نقل از پدال نیوز، ایده تولید محصولات لوکس یکی از مهم ترین عوامل فروش برندهای عرضه کننده انواع خودرو به شمار می رود. فرقی نمی کند خودروی مورد نظر یک سدان خانوادگی باشد یا یک سوپراسپرت قدرتمند، زیرا ارایه آپشن های لوکس مختلف به سازندگان مشهور جهان اجازه می دهد تا رقابت را به سطح بالاتری ببرند. در سال 2024 شاهد تولید خودروهای لوکس و جذاب برندهای بی شماری خواهیم بود. سازندگان چنین خودروهایی همیشه گزینه های گران قیمتی را نیز ارایه کرده اند.

گران ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا/ عکس

برخی از گران ترین گزینه های معتبرترین خودروسازان جهان شامل مواردی مانند ساعت Breitling Bentley در Bentayga با قیمت 181000 دلار و تریم Maybach Granite با قیمت 55000 دلار است. البته باید طراحی کربنی بوگاتی ویرون با قیمت 293 هزار دلار را در این لیست قرار دهیم. چنین انتخاب هایی به سرعت جلب توجه می کند و اهمیت توجه و پیچیدگی را در عصر مدرن نشان می دهد. با این حساب می خواهیم شما را با گران ترین آپشن های معتبرترین خودروسازان دنیا آشنا کنیم.

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا

  1. تریم در Haku Lexus

قیمت: 1200 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

علاوه بر برندهای فوق لوکس مانند رولز رویس و بنتلی، مایلیم بر روی برندهای لوکس زیر نیز تمرکز کنیم. لکسوس یکی از برندهای انحصاری ژاپنی است که گزینه های جذاب خود را با قیمت مناسب ارایه می دهد. ژاپنی ها از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته برای ارایه بهترین محصول استفاده می کنند. سدان LS یکی از این خودروهایی است که به آپشن های جالبی مجهز شده است. LS گران ترین سدان لکسوس در سال جاری است و قیمت مدل فول سایز 500h از حدود 115000 دلار شروع می شود. این سدان به عنوان یک محصول شاخص از طراحی هاکو بهره می برد، آپشنی که 1200 دلار قیمت دارد. گل هاکو از قرار دادن نخ های فویل فلزی بر روی کاغذی به نام واشی و بریدن آنها به صورت نوارهای نازک برای تولید نخ ایجاد می شود. این انتخاب ادای احترام به هنر تاریخی ژاپن و توجه به کیفیت مواد به کار رفته در کابین لکسوس LS است. از دیگر آپشن های لکسوس LS 500h می توان به رنگ های مختلف کابین، رینگ های آلیاژی 19 اینچی با فناوری کاهش نویز (1120 دلار) و غیره اشاره کرد.

  1. پکیج Cadillac Escalade Onyx

قیمت: 2995 دلار

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

نوبت به یک برند لوکس آمریکایی رسیده است. تعداد بسیار کمی از برندها می توانند خودروهای درجه یک و جهانی ارایه دهند کادیلاک در طول سال ها، این برند خود را به عنوان یک برند لوکس آمریکایی تثبیت کرده است. اسکالید یکی از محصولات اصلی این برند است که از سال 1999 همواره با آپشن های خاص خود شناخته شده است. اسکالید 2024 همچنان محصول شاخص کادیلاک است و ویژگی های لوکس زیادی دارد. این SUV با پکیج Onyx آن را به سطح جدیدی می رساند، بسته ای که دارای پلاک Escalade با تزیینات مشکی براق، نشان های تک رنگ کادیلاک و رینگ های آلیاژی مشکی براق است که ترکیب شده اند و یک SUV با رنگ تیره را تشکیل می دهند. سایر گزینه های کادیلاک اسکالا شامل سفید کریستالی و جت قرمز (1225 دلار)، تریم بژ و مشکی، گیربکس دو سرعته (600 دلار) و غیره است.

  1. گزینه های چرم ناپا برای مرسدس بنز S کلاس

قیمت: 5400 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

خودروسازی که هرگز از کلاس لوکس حذف نخواهد شد مرسدس بنز ه- این برند آلمانی بیش از هر برند دیگری با توسعه خودروهای لوکس سطح بالا مرتبط است و سدان کلاس S به عنوان پرچمدار محصولات مرسدس این موضوع را به خوبی نشان می دهد. طراحی بیرونی کلاس S مدرن و منحصر به فرد است، چیزی که از یک سدان لوکس می خواهید. البته این کابین کلاس S است که همه توجه ها را به خود جلب می کند زیرا از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره می برد. مرسدس بنز علاوه بر تریم های مختلف، تودوزی چرمی ناپا را برای کلاس S ارایه می دهد. مشتریان می توانند از میان 5 گزینه مختلف چرم ناپا، از جمله مشکی، قهوه ای، بژ/خاکستری، قرمز/چرمی و غیره که قیمت آن 5400 دلار است، انتخاب کنند. S کلاس در 5 تریم مختلف عرضه می شود که گران ترین آن تریم چوبی با تریم آلومینیومی با قیمت 3200 دلار است. کنسول وسط با تریم مشکی 300 دلار است.

  1. پکیج لوکس آیودی A8

قیمت: 5400 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

در بازار خودروهای لوکس فعلی، فناوری قطعا به اندازه طراحی خودرو اهمیت دارد. استفاده از فناوری پیشرفته یک تجربه مالکیت منحصر به فرد را فراهم می کند آیودی به طور کامل تحویل می دهد. سدان A8 به عنوان رقیب مرسدس بنز کلاس S و سری 7 بی ام و، تغییر چندانی در مدل سال 2024 خود به خود ندیده است، اما همچنان ویژگی های درجه یک زیادی دارد. کابین A8 از مواد درجه یک، از جمله چوب و چرم ساخته شده است که نمایشگرهای پیشرفته کنسول مرکزی را احاطه کرده است. این خودرو با صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی عرضه می شود، در حالی که بسته لوکس ممتاز آن شامل صندلی های جلو ماساژور گرم شونده و خنک کننده و فرمان چهار چرخ دینامیک است. گران ترین رینگ های آیودی A8 حدود 2750 دلار قیمت دارند و بسته ممتاز آن نیز شامل کروز کنترل تطبیقی و چراغ های جلو LED است.

  1. کابینت کربن و جواهرات استون مارتین

قیمت: 6900 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

استون مارتین یکی از برندهای معروف بریتانیایی است. علیرغم تجربه گسترده خود در ورزش موتوری، این خودروساز بیشتر به حوزه خودروهای اسپورت و GT متمایل شده است، در حالی که همچنان ظرافت متمایز محصولات بریتانیایی را حفظ کرده است. محصولات مدرن استون مارتین در عین ارایه کابینی با ویژگی های لوکس، بیشتر بر عملکرد تمرکز دارند. یکی از موفق ترین محصولات خودروساز مذکور در سال های اخیر را می توان SUV DBX دانست. DBX707 سریعترین SUV موجود در بازار است و بیش از ادای احترام به میراث موتوراسپرت این شرکت خواهد بود. SUV مورد نظر دارای آپشن های مختلفی است اما با قیمت 6900 دلار می توانید طلا و فیبر کربن را برای کابین سفارش دهید که حس خاصی به آن می دهد و کنسول وسط و شیفترهای کربن را برجسته می کند. از دیگر تریم های این خودرو می توان به ساتن و کروم تیره، پک بدنه مشکی براق و فیبر کربن اشاره کرد.

  1. چرم مرینو کامل BMW سری 7

قیمت: 7300 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

وقتی صحبت از صدها لوکس می شود بی ام و قطعا یکی از اولین انتخاب ها خواهد بود. سری 7 اکنون سدان پرچمدار باواریا است و بیشترین فضای داخلی را به عنوان بزرگترین سدان BMW دارد. اگرچه طراحی بیرونی این خودرو دارای ویژگی های آیرودینامیک و نوآورانه است، اما تمرکز اصلی روی کابین خواهد بود. سری 7 2024 به صورت استاندارد با تودوزی چرم Veganza عرضه می شود که بسیار راحت و باکیفیت است، اما برای حداکثر راحتی، می توانید گزینه کامل چرم مرینو را انتخاب کنید که 7300 دلار دیگر به قیمت 96000 دلاری خودرو اضافه می کند. این چرم حس خوبی از لوکس بودن را منتقل می کند. از دیگر آپشن های سری 7 می توان به صندلی های تاشو، کنسول وسط عقب و صفحه نمایش بزرگ 31 اینچی اشاره کرد. چراغ های کریستالی نیز باعث بهبود میدان دید و استایل کلی خودرو می شوند.

  1. دوش روی پشت بام رولزرویس استارلایت

قیمت : 10 هزار تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

صنعت خودرو که ستون محصولات لوکس در جهان است رولز – رویس ه- این شرکت مدام در حال ایجاد استانداردهای جدید در صنعت خودروسازی است. رولزرویس در سال 1906 تاسیس شد و به عنوان سازنده برخی از نمادین ترین محصولات تاریخ شناخته می شود. یکی از گزینه های گران قیمت این شرکت انگلیسی، قفسه سقفی Starlight است که در سال 2007 معرفی شد. در آن زمان رولزرویس با آپشن Starlight در سطحی کاملا متفاوت قرار داشت و حس و حال منحصر به فردی را به خودروهای لوکس این شرکت می داد. سقف Starlight را می توان برای مدل های Phantom، Ghost و Reith انتخاب کرد و قیمت پایه آن تا 10000 دلار افزایش می یابد. شایان ذکر است که رولزرویس فانتوم در طرح های مختلف داشبورد از جمله طلایی عرضه می شود و نشان معروف روی کاپوت نیز قابل شخصی سازی است.

  1. پکیج پرستیژ جنسیس GV80

قیمت: 11750 دلار

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

در میان تمام برندهای لوکس در این لیست روایت آفرینش در انجیل در میان آنها جدیدترین محسوب می شود و اولین محصول آن در سال 2003 ارایه شد. این برند خود زیرمجموعه هیوندای کره است و هدف از تاسیس آن رقابت با شرکت هایی مانند لکسوس و خودروساز آلمانی بوده است. جنسیس امسال 8 خودرو را عرضه می کند که GV80 SUV بزرگترین آنهاست. این خودرو به اندازه سدان های G80 یا G90 با قیمت 57700 دلار گران نیست، اما با قیمت 11750 دلار می توانید پکیج Prestige را که شامل مواردی مانند چرخ های 22 اینچی، سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی و سه طرفه 12.3 اینچی در آن است، سفارش دهید. . آمپر عقب یک پله پایین تر از این گزینه، پکیج پیشرفته قرار دارد که رینگ های 20 اینچی و آمپرهای دیجیتال 8 اینچی را ارایه می دهد. GV80 نیز در چندین رنگ سفارشی با قیمت 650 دلار موجود است.

  1. خاکستری / نقره ای / کابین سفید Mercedes-Maybach GLS

قیمت: 13500 تومان

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

مایباخ که در ابتدا یک برند مستقل بود، در سال 2013 به زیر برند مرسدس تبدیل شد و اکنون سه محصول مختلف را با نام مرسدس میباخ عرضه می کند. شاسی بلند GLS تنها شاسی بلند بنزینی این برند است و EQS نیز به عنوان یک مدل تمام الکتریکی موجود است. GLS از نظر ظاهری کمی به روز شده است تا آن را از مدل استاندارد متمایز کند، اما جادوی واقعی میباخ در کابین اتفاق می افتد. کابین مرسدس میباخ GLS را می توان در زمره بهترین های بازار دانست زیرا از بهترین و پیشرفته ترین مواد و فناوری ها در آن استفاده شده است. در نسخه پایه، این خودرو با چرم مشکی ناپا یا ترکیبی از قهوه ای و بژ پوشانده شده است، البته شما می توانید تریم خاکستری/نقره ای/سفید را با قیمت 13500 دلار انتخاب کنید. یکی از گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا، بدنه مایباخ دو رنگ است که قیمتی معادل 22900 دلار دارد. GLS با سه تریم مختلف چوبی، تریم سفید کریستالی و غیره در دسترس خواهد بود.

  1. بسته امضای Range Rover SV

قیمت: 19740 دلار

گران ترین آپشن های خودروسازان معروف دنیا / عکس

چندین دهه گذشته است تکاور این خودرو به یک رقیب قدرتمند در کلاس SUV های لوکس تبدیل شده است. رنجروور با استفاده از تجربه ارزشمند لندروور تعدادی از زیباترین و در عین حال قدرتمندترین SUV های جهان را تولید کرده است و در سال 2024 شاهد تولید چهار محصول مختلف توسط این خودروساز خواهیم بود. گران ترین آنها به سادگی با نام رنج روور شناخته می شود، خودرویی که حدود 107000 دلار قیمت دارد. البته برای خرید گران ترین نسخه آن یعنی SV با فاصله بین دو محور بیشتر باید 234 هزار دلار بپردازید. اگرچه مدل SV گران ترین محصول رنج روور است، اما می توان آن را با بسته بندی نشان متفاوت سفارش داد که باعث می شود قسمت عقب کابین لوکس ترین مکان باشد. این بسته متمایز شامل یک صفحه نمایش لمسی در کنسول مرکزی عقب، یک یخچال با کنترل الکترونیکی و یک میز تاشو مجلل است که صندلی عقب را به مکانی راحت تبدیل می کند. Range Rover SV همچنین با رینگ های 22 اینچی 7 پره و داخلی Ultra Fabric به قیمت 3000 دلار عرضه می شود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گران ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گران ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه