گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن

فصل پاییز و زمستان زیبایی های خاص خودشان را دارند. برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا یا پیشگیری از آن ها باید سیستم ایمنی قوی داشته باشید. واکسیناسیون، داروها و سایر روش های درمانی به بدن در مبارزه با باکتری ها و ویروس ها کمک می کنند؛ با این حال می توانید از روش های ساده تر که عوارض جانبی کمتری دارند، برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. اگر سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید، به راحتی در معرض ابتلا به بیماری ها و عفونت های مختلف قرار می گیرید. کاری که باید برای تقویت سیستم ایمنی خود انجام دهید این است که اقدامات پیشگیرانه را به کار گرفته و از روش های طبیعی اثرگذار در این زمینه کمک بگیرید. در مقاله ای که امروز در دیجی کالا مگ برایتان تهیه کرده ایم، تصمیم داریم 17 روش خانگی ساده برای تقویت سیستم ایمنی بدن را در اختیارتان قرار دهیم.

گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن چیست؟

سیستم ایمنی از بدن در برابر ارگانیزم های عفونی محافظت می کند. سیستم ایمنی بخشی از مکانیزم دفاعی بدن بوده و برای زنده ماندن ضروری است. اگر سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید، مهاجمان خارجی از جمله باکتری ها، ویروس ها و سایر پاتوژن ها به راحتی به بدنتان حمله می کنند. در نظر داشته باشید که ممکن است این علایم در اثر ابتلا به سایر بیماری ها (و نه ضرورتا ضعف سیستم ایمنی بدن) رخ دهند. ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می تواند در اثر ویروس های مختلف بروز کند. علاوه بر این به دلایل، نشانه ها و روش های پیشگیری از ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می پردازیم و طرز درست کردن 10 نوشیدنی خوشمزه و مقوی برای قوی کردن سیستم ایمنی را آموزش می دهیم. تا پایان مقاله در کنار ما باشید.

برای اینکه بتوانید با بیماری ها، ویروس ها و عفونت ها مبارزه کنید، باید سیستم ایمنی قوی داشته باشید. عوامل مختلف از جمله ابتلا به بعضی بیماری ها یا انجام بعضی روش های درمانی می توانند منجر به ضعیف شدن سیستم ایمنی شوند. روش های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد. در مقاله ای که امروز در دیجی کالا مگ برایتان آماده کردیم، 17 روش آسان برای تقویت سیستم ایمنی بدن را معرفی کردیم. علاوه بر این به علل، علایم و روش های پیشگیری از ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، همچنین مواد غذایی مفید و مضر برای سیستم ایمنی اشاره کردیم. در پایان مقاله هم طرز درست کردن 10 نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن را آموزش دادیم.

حتما روش های ذکر شده در این مقاله را به کار بگیرید و نوشیدنی هایی که یاد دادیم را امتحان کنید تا از بیماری ها دور بمانید. این مطلب فقط جنبه ی آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر را بخوانید . سیستم ایمنی بدن خود را با قهوه های گانودرما تقویت کنید. آیا متوجه شده اید که سیستم ایمنی بدن شما به آرامی در حال تضعیف شدن است و از روزی می ترسید که گذر عمر و بالا رفتن سن باعث شود که آسیب ببیند و این امر شما را مجبور کند چند روزی در بستر بیماری بمانید؟ ما این سناریو را می دانیم، اما به ندرت تسلیم آن می شویم، زیرا خود را به یک “سلاح” طبیعی مجهز کرده ایم که تقریباً از ما در برابر همه ویروس ها و باکتری ها محافظت می کند.

ما در مورد چی صحبت می کنیم؟! احتمالا درست حدس زده اید. ، ابرقهرمان در میان همه قارچ ها! گانودرما، قارچ دارویی است که سالهاست در طب سنتی استفاده می شود. در طول تاریخ، این قارچ، یک گیاه با خاصیت ضدویروسی و ضدباکتریایی فوق العاده محسوب می شود که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این یک آنتی اکسیدان قدرتمند است، به این معنی که به بدن کمک می کند تا به راحتی با شرایط مختلف داخلی و خارجی سازگار شود. گانودرما به عنوان یک قارچ همه کاره در نظر گرفته می شود زیرا علاوه بر مزایای سلامتی ذکر شده و تاثیر گذاری فوق العاده بر سیستم ایمنی بدن، به موارد زیر نیز کمک می کند:

  • سم زدایی از بدن، به ویژه کبد زیرا عملکرد آنها را بهبود می بخشد و باعث تجدید سلول می شود.
  • عمل هضم غذا را تقویت می کند و به حفظ تعادل طبیعی میکروارگانیسم ها در روده کمک می کند.
  • افزایش تعداد گلبول های سفید خون
  • کاهش سطح کلسترول مضر و فشار خون بالا

به همین دلیل، گانودرما یک غذای کامل کامل برای بیمارانی است که مشکلات مربوط به قلب دارند، زیرا اثرات مفیدی روی سیستم قلبی عروقی می گذارد، ماهیچه قلب را تقویت می کند و جریان خون را افزایش می دهد. از دیگر این است که میزان بروز واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد، زیرا مانع ترشح هیستامین می شود که در بسیاری از غذاها وجود دارد. همچنین علایم مربوط به آسم، مشکلات تنفسی را نیز بهبود می دهد و سرفه را تسکین می بخشد. این قهوه ماسالا بیز معجزه آسا حتی به درمان برونشیت مزمن و هپاتیت نیز کمک می کند. همچنین یک غذای فوق العاده عالی برای کسانی است که کارهای پراسترس و ذهنی انجام می دهند. دلایل مختلفی برای این مورد وجود دارد، زیرا قارچ گانودرما:

  • یک اثر آرامبخش بر روی سیستم عصبی مرکزی اعمال می کند.
  • استرس را کاهش می دهد.
  • به مبارزه با عصبی شدن کمک می کند.
  • خواب را بهبود می بخشد (به بی خوابی کمک می کند).
  • یک مسکن طبیعی است، بنابراین این امر آن را به یک محافظ عالی در برابر سردرد تبدیل می کند.

وقتی نوبت به تقویت سیستم ایمنی بدن می رسد، چه ماده ای بهتر از “قارچ گانودرما” می تواند وجود داشته باشد. ویتامین های موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما اگر به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن خود هستید، استفاده از مراقبت های هدفمند در کنار مقدار کافی ویتامین C و B ضروری است. ویتامین C به عنوان یک سیستم ایمنی ضروری به بدن شما کمک می کند تا بتواند مقابله کند و از پاسخ های ایمنی بدن پشتیبانی می کند. ویتامین های B تنظیم کننده سیستم ایمنی بدن شما هستند و به تعدیل تعداد آنتی بادی های تولید شده در هنگام حمله کمک می کنند.

متاسفانه، اکثر مردم به اندازه کافی در رژیم غذایی خود مصرف نمی کنند. یا موادی را مصرف می کنند که در جذب روی تداخل ایجاد می کند، مانند فیتات های موجود در غلات، مغزها و حبوبات. (خیساندن این گروه های غذایی آنها به شروع روند به کاهش اسید فیتیک و افزایش جذب مواد معدنی کمک می کند. سطح پایین روی می تواند منجر به کاهش مقاومت در برابر عفونت شود. خوردن مقادیر متوسط صدف، گوشت گاو، گوشت بره، دانه ها (اگرچه این مقدارها حاوی مقادیر کمتری هستند) و آبگوشت جذب این ماده معدنی حیاتی را برای تقویت سریع سیستم ایمنی بدن افزایش می دهد. چگونه سیستم ایمنی بدن خود را به طور طبیعی تقویت کنیم؟ در کتاب اصلی طب چینی، قارچ گانودرما به دلیل مزایای سلامتی آن، یک ماده غذایی طبیعی برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن است.

این قهوه سوپریم گانودرما بیز برای بیش از 2000 سال جز اصلی داروهای سنتی چینی بوده اند. از این قارچ دارویی که در چین و ژاپن بسیار مورد توجه قرار می گرفت، به طور سنتی برای افزایش طول عمر و بهبود شادابی استفاده می شود. دقیقاً مانند آنتی اکسیدان ها. آنتی اکسیدان ها به محافظت از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد، کاهش استرس اکسیداتیو، تقویت کبد و حمایت از عملکرد ایمنی سالم کمک می کنند. میوه ها و سبزیجات تازه حاوی آنتی اکسیدان هستند و مرکبات منبع غنی از آنتی اکسیدان های قدرتمند است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. قارچ گانودرما نیز با دارا بودن منبع غنی از آنتی اکسیدان می تواند به طور موثرتری و در زمان سریع تری نسبت به دیگر انواع مواد غذایی، به افزایش سیستم ایمنی بدن  کمک کند.

چگونه سیستم ایمنی خود را در صورت بیماری تقویت کنیم؟ برای سرماخوردگی در فصل سرما و چه برای آلرژی های بهاری، بهترین کار، استراحت کردن خواهد بود. وارد آوردن فشار اضافی به بدن باعث افزایش هورمون استرس کورتیزول می شود که دارای اثر سرکوب سیستم ایمنی است. استراحت با کمک یک مکمل برتر مثل قارچ گانودرما می تواند به بدن شما کمک کند تا سریعتر درمان شوید. رعایت این نکات تقویت کننده ایمنی، باعث می شود در کمترین زمان احساس سلامتی داشته باشید. افزودن قارچ گانودرما به رژیم غذایی به افزایش سطح ایمنی بدن شما کمک می کند و تاثیرات فوق العاده ای را بر تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن"، کلیک کنید.