کشف زمین خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران

کشف زمین خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری دو متهم زمینی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش نارنجی سرهنگ مهدی افشاری در خصوص جزئیات این خبر گفت: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یکی از جاعلان حرفه ای اسناد دولتی با همکاری یکی از کارکنان ادارات تهران اقدام به جعل و جعل کتب کرده است. و واگذاری زمینی به مساحت بیش از پنج هزار متر واقع در خیابان جانباز به سمت غرب.

وی همچنین گفت: در تحقیقات تکمیل شده مشخصات متهم به دست آمد و ماموران پلیس امنیت اقتصادی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

مدیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: پس از مدتی یکی از متهمان که مسئول دفتر اسناد و مدارک مذکور بود دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به همکاری فردی که کلاهبردار حرفه ای است اعتراف و پذیرفت. و صاحب آن موارد متعددی از کلاهبرداری و تملک زمین و کلاهبرداری وجود دارد وی اقدام به جعل سوابق و در اختیار داشتن وی کرده است.

افشاری گفت: با اعترافات مظنون همسر وی نیز دستگیر و با اعترافات وی پرونده خاتمه یافت و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و در نهایت دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به دادسرا منتقل شدند.

وی همچنین گفت: کارشناسان پلیس امنیت مالی ارزش این کلاهبرداری و کلاهبرداری را 140 میلیارد تومان گزارش کرده اند. .

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف زمین خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف زمین خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه