کشف اجساد پدر و پسر 5 ساله اش که از سرما یخ زدند

کشف اجساد پدر و پسر 5 ساله اش که از سرما یخ زدند

کشف اجساد پدر و پسر 5 ساله اش که از سرما یخ زدند

به گزارش نارنجی، حمزه وفایی فرماندار بردسیر عصر امروز افزود: این دو نفر پدر 40 ساله و فرزند پنج ساله بودند که بر اثر سرما و گرسنگی و دویدن در فرودگاه جان باختند. کویر. .

فارس در این خبر نوشت: وی گزارش داد: خانواده های جدا شده گزارش دادند که پدر و پسر چند روز پیش به دلایل نامعلومی از خانه خارج شدند و خبری از آنها نیست.

مدیرعامل هلال احمر کرمان امروز در خبری اعلام کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز امداد و نجات و گزارش مفقود شدن 2 نفر در روستای قلعه عسکر از توابع شهرستان لالش زر شهرستان بردسیر، 2 تیم امدادی به منطقه اعزام شدند.

رضا فلاح گفت: در این عملیات 7 نیروی امدادی شعبه بردسیر با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از جست و جو و بررسی به طول 6 کیلومتر، جسد بی جان دو مفقود شده پیدا و به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

مرکز شهرستان بردسیر در 70 کیلومتری غرب استان کرمان قرار دارد و یکی از سردترین نقاط استان و کشور به شمار می رود.

لاله زار در شهرستان بردسیر واقع شده است که با شهر کرمان 110 کیلومتر فاصله دارد، شهری سرد و کوهستانی در دامنه کوه های مرتفع بردسیر و بافت که از سطح دریا 2700 تا 3000 متر ارتفاع دارند. شهر ایران به حساب می آید

این شهر دارای بالاترین کیفیت گل رز در ایران (به دلیل ارتفاع از سطح دریا) است و از نظر سطح زیر کشت دومین تولیدکننده گل رز در کشور محسوب می شود.

برخی از مناطق حدفاصل شهرستان بردسیر و بافت به ویژه در منطقه لاله زار در گرمای تابستان نیازی به تجهیزات سرمایشی ندارند اما جزو مناطق سردسیر کشور هستند.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف اجساد پدر و پسر 5 ساله اش که از سرما یخ زدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف اجساد پدر و پسر 5 ساله اش که از سرما یخ زدند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه