چهار محور برای مشارکت در جهاد حزب الله لبنان

چهار محور برای مشارکت در جهاد حزب الله لبنان

این قسمت از پیام امام خامنه ای موجب نگرانی بسیاری از متدینین شده و بسیاری درخواست اعزام به لبنان را دارند. واقعیت متفاوت جنگ کنونی در مقایسه با حفاظت از معبد نشان می دهد که تقاضای اجرا چندان با شارلاتان امروزی سازگار نیست. با این پیشنهاد و تا آماده شدن برای جهاد کار دیگری نمی توانیم بکنیم؟ امکانات ما چیست؟ بر این اساس وظیفه ما چیست و چه کمکی می توانیم داشته باشیم؟ چهار گزینه به ذهن می رسد:

طبق دستور قرآن کریم بخشی از جهاد جهاد با پول است. در شرایط امروز لبنان که پس از انفجار وحشیانه بندر بیروت در آگوست 2019 و محاصره غرب در وضعیت بحرانی اقتصادی قرار دارد کمک های مالی آن تاثیری بر موفقیت جنگ ندارد. در آیات کریمه به جهاد با مال قبل از حیات اشاره شده است: «الزین آمنوا و حجروا و جحدوا اکبر فی سبیل الله با مال و جانها در پیشگاه خدا» «ثم یقین». صلح و صفا باش و با مال و جانت در راه خدا بجنگ آنها صالحند» و «فضل خدا بر مجاهدان با مالشان و جان بر القادین» و…

قسمت دیگر جهاد تبیین است. این نیز از جمله شبهاتی است که اسرائیل دست به عملیات روانی زده است. تأثیر سالها آموزش فارسی نیروهای نظامی در عملیات روانی در چنین روزهایی خود را نشان داد و حدود تردید در خانواده انقلابی آشکار شد. آنها آشکارا سعی می کنند از میان ما برای جنگ نرم سربازگیری کنند. حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به فتوایی که چندی پیش در سخنانشان اعلام شد جهاد اشراقی را یک وظیفه ضروری و قطعی دانستند و در بررسی کار دشمن در جنگ کنونی قطعاً اهمیت این بخش نیست. کمتر از بقیه قسمت ها

یکی از ارکان موفقیت جبهه مقاومت از دوران دفاع مقدس تا امروز ستون معنوی آن است. حتی اگر مسائل مطرح شده در مورد حمایت اسرائیل از شیطان و بت هایش را نادیده بگیریم نمی توانیم درس های اسلامی در مورد تأثیر دعا را نادیده بگیریم و تجربیات گذشته خود را نادیده بگیریم. این را نباید دست کم بگیریم و از نظر توانایی ها و امکانات این کمترین کمکی است که می توانیم به جبهه مقاومت داشته باشیم.

محور چهارم برای کمک به ما؛ این حضور در میدان و تبلیغات است که تأثیر حمایتی قابل توجهی دارد. بخشی از طرح عملیات روانی دشمن بر مبنای ایجاد عدم حمایت عمومی از عملکرد جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جبهه مقاومت است. وجود میلیون ها طلسم نادرست چنین استقرائی است. این گونه گردهمایی ها در این روزها کم نیست اما شاید مهمترین آنها نماز جمعه این هفته باشد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهار محور برای مشارکت در جهاد حزب الله لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهار محور برای مشارکت در جهاد حزب الله لبنان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه