چطور ممکن است فردی ۳۵ ساله مشمول غیرغایب باشد؟

چطور ممکن است فردی ۳۵ ساله مشمول غیرغایب باشد؟

به گزارش نارنجی، صبح امروز خبری اعلام شد که می توان آن را خبر مهم و خوبی برای نظامیان دانست. در ادامه خبر آمده است: شورای اورژانس کشور با توجه به سیاست های کلی مردم صلاح دید افراد بالای 35 سال و فاقد دو فرزند از دوره اجباری خارج شوند. خدمات عمومی.

اما این خبر واکنش هایی را در پی داشته است، برخی از بینندگان نارنجی و برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح کرده اند که چطور ممکن است فردی 35 ساله بوده اما هرگز وجود نداشته است؟ برخی معتقدند که فقط می تواند شامل دانشجویان دکتری شود که سال ها در ارائه پایان نامه خود به تعویق افتاده اند.

هیچ تعریف ترکیبی وجود ندارد

اشخاصی که در قانون نظام وظیفه عمومی لحاظ نشده اند عبارتند از:

1- مشمولان وظیفه عمومی که برای تحقیق یا اعزام فراخوانده می شوند ولی در ساعت اعلام شده از سوی سازمان وظیفه عمومی حاضر نمی شوند.

۲- دارندگان عفو ​​موقت در صورتی که حداکثر پس از گذشت یک ماه از پایان مهلت خود را معرفی نکنند.

3- در صورت عدم مراجعه دارندگان کارت در تاریخ تعیین شده.

4- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در صورت عدم ارسال مدارک جهت ارتقاء در مهلت های قانونی – که با توجه به تاریخ تولد و زمان دریافت مدرک تحصیلی تعیین می شود.

5- فارغ التحصیلان واجد شرایط (دیپلم به بالا) در صورت عدم ثبت نام تا یک سال پس از فراغت از تحصیل.

6- دانشجویان انصرافی، اخراج و ترک دانشگاه در صورتی که ظرف یک سال پس از تاریخ انصراف، اخراج و ترک دانشگاه خود را معرفی نکنند.

7- مشمولانی که در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از حد مجاز ادامه تحصیل داده اند.

8- مشمولانی که به صورت داوطلب بدون حقوق (متفرقه) به تحصیل ادامه می دهند و تحصیل آنها تا پایان مهلت قانونی اعزام ادامه دارد.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چطور ممکن است فردی ۳۵ ساله مشمول غیرغایب باشد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چطور ممکن است فردی ۳۵ ساله مشمول غیرغایب باشد؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه