چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد

چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد
نارنجی:

مجتبی خراخی دوشنبه شب گفت: عصر امروز دوشنبه با اعلام مرکز اورژانس بیمارستان ولیسر (س) اراک مبنی بر گیرکردن دست کودک 18 ماهه در گوشت، فرماندهی فرماندهی بلافاصله امدادرسانی را اعزام کرد. تیم های ایستگاه شماره یک به محل رویداد

وی گفت: پس از بررسی وضعیت دست کودک، پس از آماده شدن در اتاق عمل بیمارستان ولیسر (س) دست کودک قطع و رها شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده در این حادثه، دست راست کودک به شدت آسیب دیده و قطع شد.

خراقی از والدین خواست وسایل خطرناکی مانند گوشت، پوست کن سبزی، اتو و چاقو را از دسترس کودکان دور نگه دارند و سعی کنند از این وسایل در نزدیکی خود استفاده نکنند، زیرا تجربه نشان داده است که کودکان از روی کنجکاوی، گاهی اوقات ناگهانی و غیرمنتظره می شوند. این جنبش زندگی و سلامت آنها را به خطر می اندازد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه