پیکر ۹ حاجی ایرانی فوت شده در مکه به خاک سپرده می‌شود

پیکر ۹ حاجی ایرانی فوت شده در مکه به خاک سپرده می‌شود

پیش بینی می شود 9 زائر ایرانی فوت شده در سرزمین وحی (8 اهل سنت و یک شیعه) در مکه به خاک سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری نارنجی از علم و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و حج در دیدار با اعضای نظارت. . و مأموریت بازرسی مقام معظم رهبری، زحمات و تلاش های نیروهای ناطارات و مأموریت بازرسی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: باید تلاش شود تا موضوع نظارت و بازرسی در مجتمع حج و زیارت و وظیفه مقام معظم رهبری مطرح شود و برنامه های نهایی در حوزه های مختلف مورد بررسی دقیق قرار گیرد و به تفکیک موضوعی و راهکارها اهمیت داده شود. . ارائه

سرپرست حجاج ایرانی گزارش های واحد نظارت و بازرسی هیئت را امیدوارانه ارزیابی کرد و گفت: نگاه این یگان باید در مقابل دیدگان مسئولان اجرایی باشد و آسیب ها را از قبل تشخیص دهد چرا که این گزارش باعث ارتقای کیفیت می شود. و کارایی کارها ، برنامه ها و خدمات است و در جای خود مفید است.

در بخشی دیگر از این جلسه، نتایج و ارزیابی های به دست آمده در ایام حج سال 1403 در نقشه های مختلف آماری ارائه شد و برخی از حاضران به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه نظارت و بازرسی پرداختند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب به سربازان. بررسی و بازرسی مأموریت توصیه کرد که پیام های داخلی طراحی و برای برقراری ارتباط بین همکاران این واحد مورد استفاده قرار گیرد. در ایام تشرق نیز باید به کاستی های احتمالی توجه شود.

در بخشی از این جلسه آخرین آمار فوتی های حج 1403 تا امروز جمعه 10 تیرماه از سوی مرکز پزشکی حج و حج اعلام شد. در این گزارش الان بمیر 17 زائر (یک نفر در مدینه و 16 نفر در مکه) در سرزمین وحی ذکر شده و گفته شده است که سه نفر از آنها زن و بقیه مرد بودند. و هشت نفر از آنها سنی هستند.

بنابراین گزارش، 9 نفر از اموات (8 اهل سنت و یک شیعه) در مکه به خاک سپرده می شوند. حداقل سن متوفی 51 سال و حداکثر 87 سال تمام می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر ۹ حاجی ایرانی فوت شده در مکه به خاک سپرده می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر ۹ حاجی ایرانی فوت شده در مکه به خاک سپرده می‌شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه