پیشگیری از حمله قلبی با مصرف یک میوه گرم و پرانرژی

پیشگیری از حمله قلبی با مصرف یک میوه گرم و پرانرژی
نارنجی:

خرما و خرمای مرطوب دارای بیشترین آنتی اکسیدان در میان سایر میوه های خشک هستند.

آنتی اکسیدان ها به عنوان پاک کننده رادیکال های آزاد عمل می کنند که التهاب را کاهش می دهند و به عنوان عوامل ضد سرطان عمل می کنند.

خرما ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. این میوه سطح تری گلیسیرید خون را بهبود می بخشد، اکسیداسیون کلسترول و تصلب شرایین را کاهش می دهد که یکی از دلایل اصلی حملات قلبی و سکته است.

خرما می تواند به عادی سازی عملکرد دستگاه گوارش کمک کند. این میوه منبع فیبر محلول و نامحلول است که حرکات منظم روده را تقویت می کند و از یبوست یا اسهال جلوگیری می کند. خرما سرشار از روی، ویتامین های گروه B، فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و اسید فنولیک است که به تقویت ایمنی بدن کمک می کند.

مصرف خرما در دوران بارداری می تواند به زایمان طبیعی کمک کند. مطالعات علمی وجود دارد که نشان می دهد نوشیدن خرما در هفته های آخر بارداری می تواند به کوتاه شدن زمان زایمان کمک کند.

خرما به پیشگیری از بیماری های عصبی کمک می کند. میوه خرما سرشار از موادی است که حافظه و توانایی شناختی را بهبود می بخشد، مانند فلاونوئیدها و روی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشگیری از حمله قلبی با مصرف یک میوه گرم و پرانرژی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشگیری از حمله قلبی با مصرف یک میوه گرم و پرانرژی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه