پیروزی خروس ها در بروکسل / شب دراماتیک ژرمن ها با پیروزی کامل شد

پیروزی خروس ها در بروکسل / شب دراماتیک ژرمن ها با پیروزی کامل شد

هفته چهارم لیگ ملت های یوفا با برگزاری چند بازی سطح اول دوم و سوم به پایان رسید.

به گزارش خبر نارنجی ژرمن ها در مهم ترین بازی توانستند در آلیانس آرنا هلند را با یک گل شکست دهند. در ابتدای بازی هواداران آلمانی با تیفویی زیبا از کروس گوندوگان نویر و مولر قدردانی کردند. بازیکنانی که بعد از یورو از تیم ملی کشورشان خداحافظی کردند به جز کروس همگی در ورزشگاه حضور داشتند.

در بازی بعدی این گروه بوسنی و هرزگوین در خانه با 2 گل مغلوب مجارستان شد. سوبوسلای ستاره لیورپول و کاپیتان مجارستان هر دو گل های تیمشان را به ثمر رساندند.

با نتایج امشب آلمان با 10 امتیاز در رده اول گروه 3 قرار دارد و مجارستان و هلند با 5 امتیاز در رده اول قرار دارند.

اما فرانسه در بروکسل موفق شد میزبان خود بلژیک را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد. رندال کولو موانی هر دو گل خروس ها را به ثمر رساند و اوپندا تک گل بلژیک را به ثمر رساند. فرانسه از دقیقه 76 با اخراج شوامانی 10 نفره شد اما بازیکنان تسکو نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

در گروه 2 ایتالیا با 10 امتیاز در رده اول و فرانسه با 9 امتیاز پس از آن قرار دارند.

نتایج سایر بازی ها در سطوح 2 و 3 به شرح زیر است:

اوکراین 1 – جمهوری چک 1
ایسلند 2-4 ترکیه
ولز 1 – 0 مونته نگرو
استونی 0-3 سوئد

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی خروس ها در بروکسل / شب دراماتیک ژرمن ها با پیروزی کامل شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی خروس ها در بروکسل / شب دراماتیک ژرمن ها با پیروزی کامل شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه