پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید

پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید

نارنجی:

باشگاه ریال مادرید امروز 122 ساله شد. به گفته بسیاری از مردم، بزرگترین باشگاه فوتبال جهان، باشگاه قرن بیستم و پرافتخارترین باشگاه اروپا امروز صد و بیست و دومین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.

کریستیانو رونالدو این فرصت را از دست نداد و در صفحه اینستاگرام خود در شب سیزدهمین دوره قهرمانی ریال در لیگ قهرمانان اروپا عکسی منتشر کرد و نوشت: 122 سال تاریخ برای خانواده ریال مبارک باد… زنده. ریال مادرید.”

آن شب در کیف، رونالدو پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در پیروزی 3-1 ریال مقابل لیورپول به دست آورد که چهارمین قهرمانی او با پیراهن ریال بود. او در پایان بازی اعلام کرد که ریال مادرید را ترک خواهد کرد که شوک بزرگی برای هواداران بود.

فوق ستاره پرتغالی که بهترین گلزن تاریخ ریال مادرید است، اکنون در النصر عربستان سعودی عضویت دارد و از درخشش در آنجا دست برنداشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه