پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم

پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1403 گفت: اگر از افراد مستعد، علما، دانشمندان و نخبگان استفاده کنیم به اهدافی که رهبری تعیین کرده اند می رسیم و اگر جناحی عمل کنیم، حتی بعد از 45 سال عقب هستیم باقی مانده

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، مسعود مزیکیان نایب رییس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 پس از تایید صلاحیت خود توسط شورای طلا در پاسخ به این سوال که آیا محمد محمد جواد یا نه. ظریف در دولتش هست یا نه گفت: کسانی که تجربه، علم و دانش دارند دعا می کنم در دولت من حضور داشته باشند.

وی همچنین گفت: اگر از قدرت، علما، دانشمندان و نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم و اگر با جناح ها و گروه ها عمل کنیم حتی بعد از 45 سال عقب مانده ایم. افرادی که انگیزه و دانش لازم را دارند.” ما نباید آنها را در زمانی که اطلاعات نداشتند استخدام می کردیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید از هر نظر در منطقه اول می شدیم نه اینکه با مشکلات جدی اقتصادی و آسیب های اجتماعی مواجه می شدیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه