پاسخ احتمالی مقاومت به اسرائیل چه ویژگی‌هایی دارد؟

خون شهید اینجاست

پاسخ احتمالی مقاومت به اسرائیل چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایران حق دارد به جسارت اسرائیل برای کشتن رئیس دفتر سیاسی حماس پاسخ دهد، هرچند آنچه که این بار شاهد آن خواهیم بود قطعا با عملیات “وعده واقعی” متفاوت است و انتظار می رود با هماهنگی بین همه احزاب سیاسی محقق شود. انجام شود نیروهای مقاومت در منطقه

گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی– عماد نکار: پس از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که باعث شهادت «اسماعیل عبدالسلام هنیه» در تهران شد، موجی از انتقام جویی از سراسر جهان و ملت های آزادی خواه به راه افتاد و در این راه مواضع مسئولان و فرماندهان مقاومت نقشه مناسبی برای انتقام جویان این خونریزی هستند.

اما در این راه سوالات زیادی در مورد چگونگی، میزان، منبع، محل انتقام و بسیاری مسائل دیگر که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده است، پیش می آید.

در مقاله پیش رو با بررسی شرایط و در نظر گرفتن احتمالات و تحلیل و دسته بندی ویژگی های احتمالی پاسخ مقاومتی را نشان خواهیم داد.

*این انتقام قطعا با هماهنگی و برنامه ریزی مشترک بین تمامی نیروهای مقاومت منطقه صورت خواهد گرفت.

* تلافی از یک منبع نخواهد بود و ترکیبی از اقدامات اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی از چندین منبع است.

*نیروهای زمینی و دریایی ارتش آمریکا ممکن است خارج از اهداف این تلافی نباشند و در این حالت به عنوان انتقام تلقی می شود.

* علاوه بر اینکه پاسخ به این حمله از چندین منبع خواهد بود، مواردی مانند در چند مرحله، در زمان‌های مختلف، در سطوح مختلف، با سلاح‌های مختلف و مناسب و جنبه‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود.

*محور مقاومت برای شروع عملیات قوی برنامه ریزی کرده و شروع جنگ بزرگ را نیز پیش بینی می کند.

* این بار پاسخ انتقام جویانه محور مقاومت اسرائیل است و در آن مقطع ضرب الاجلی برای ائتلاف علیه ایران نمی بیند.

*در این سلسله عملیات بر خلاف عملیات های قبلی، پاسخ به کشته شدن فرماندهان عالی رتبه مقاومت افزایش کشته های رژیم صهیونیستی است.

*برای دومین بار باید ورود نیروهای جدید و موثر در دایره عملیات انتقام جویی باز شود و در تمام مراحل با جمهوری اسلامی ایران آماده باشند. در دور قبلی واکنش اسرائیل، این موضوع مربوط به ورود حزب الله به دایره درگیری ها بود.

*از این پس دو مرکز تل آویو و حیفا در حیطه تمامی عملیات مقاومت و واکنش قرار دارند.

در صورتی که اتفاق بسیار غیرمنتظره ای رخ ندهد، یک برنامه اقدام مستقیم طراحی خواهد شد تا برای دشمنان غربی و عبری روشن شود که تغییر در رهبری در تهران هیچ تفاوتی در واکنش تل آویو نخواهد داشت.

* در عملیات الصادق، انواع تسلیحاتی که استفاده شد، سیستم های قدیمی و مدرن نبود. این اقدام با دو هدف انجام شد: اول اینکه دشمن بداند با موشک‌های قدیمی خود می‌توان به جدیدترین و پیچیده‌ترین لایه‌های دفاعی و سامانه‌های ضد موشکی آنها نفوذ کرد و دوم اینکه دشمن همیشه شامل نشوید. . از قدرت جدید علمی و نظامی جمهوری اسلامی بیمناک و آگاه. اما این بار از بخشی از این قدرت استفاده خواهیم کرد.

* در عملیات «قول راستین» مسیر موشک‌ها به گونه‌ای انتخاب شد که شرکای منطقه‌ای آمریکا بفهمند در صورت ادامه همکاری با اسرائیل و خیانت به آرمان فلسطین، احتمال شلیک تعدادی موشک وجود دارد. منحرف شده است. قبل از رسیدن به مقصد و رها شدن در یکی از پایگاه های نظامی خود

* اتاق عملیاتی که در این دوره ارتجاع علیه ترور اسرائیل ایجاد می شود دائمی خواهد بود.

* طرح های عملیاتی پیچیده و دارای اهداف گسترده است و محدود به مواضع دشمن در سوریه و عراق نیست و منافع آمریکا در جایی غیر از اهداف از پیش تعیین شده است و پتانسیل سرنگونی آنها را دارد.

*در نهایت مثل همیشه محور مقاومت هیچگاه بر اساس آموزه های دینی اماکن ساکنین و غیرنظامیان را هدف قرار نمی دهد. اما این بار بیشترین آسیب به مراکز نظامی و اطلاعاتی وارد خواهد شد.

*این بار قدرت نمایی نیست. گفته می شود خسارات، تلفات و تلفات وارد شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ احتمالی مقاومت به اسرائیل چه ویژگی‌هایی دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ احتمالی مقاومت به اسرائیل چه ویژگی‌هایی دارد؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه