ولایت مداری به استوری گذاشتن نیست/ لزوم تحقق عمل گرایی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ولایت مداری به استوری گذاشتن نیست/ لزوم تحقق عمل گرایی - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی واحدانی فر یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای خدمت در روستای لیر بزرگ دهستان سوق، به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهید پرداخت و گفت: رهبری ایشان را «علم مجاهد» خطاب کردند. و به دلیل خدمات شایسته و جهادی ایشان تاکید کردند.

وی همچنین گفت: در کمتر از سه سال 40 سفر خارجی و حضور مستمر در شهرستان ها داشته که نشان از تلاش و جدیت وی در خدمت رسانی به مردم دارد.

امام ده وی همچنین گفت: شهید رییسی از سال 1384 به عضویت جامعه مهارت های رهبری درآمده و کتابی در حوزه فقه نوشته است.

حجت الاسلام واحدانیفر با بیان اینکه در دوره ریاست جمهوری قاطعانه و بدون تمجید در مقابل دشمنان ایستادند و از ناموس و منافع ملی دفاع کردند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری به ضعف های رسانه ای دولت توجه کردند و 19 موقعیت خدمتی را شناسایی کردند. یادشان آمد.

وی همچنین تحت عنوان شهید رییسی در مکتب انقلاب و تلاش اسلامی تربیت شد متشکرم وی را نمونه بارز یک مسیول انقلابی و جهادی در امور اداری و مدیریتی عنوان کرد.

وحدانی فر تواضع، دفاع نکردن در برابر توهین و اهمیت خدمت به مردم و انقلاب را از دیگر ویژگی های بارز شهید رییسی برشمرد.

وی استانداری را در عمل ارزیابی کرد و گفت: ولی امر در شعار و قصه گفتن نیست.

نماز جمعه ده وی همچنین از زحمات شهید امیر عبدالحیان به عنوان وزیر امور خارجه قدردانی کرد و گفت: وی با تلاش بی دریغ خود توانست در عرصه های مختلف نماینده جمهوری اسلامی با افتخار و اقتدار باشد.

حجت الاسلام وحدانی فر موضوعاتی چون تهیه واکسن کرونا، حل مشکلات شرق آفریقا و عربستان و ارتقای جایگاه ایران در سازمان ملل را گواه توانایی و تعهد خود در خدمت به انقلاب اسلامی اعلام کرد.

جامعه امروز نیاز به مدیریتی دارد که ادامه دهنده راه شهدای بزرگی چون رسایی، بهشتی و رییسی باشد.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: قطعا انتخاب افراد مومن و انقلابی در آینده می تواند این آرزوی مردم را محقق کند.

وی گفت: آیت الله رییسی طلبه است آخر احترام گذاشت.

امام ده وی به قدرت رهبری در اقامه نماز میت شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: رهبر جمهوری اسلامی ایران نماز را قوی اقامه کرد و به جهانیان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ادامه دارد.

حجت الاسلام وحدانی فر یادآور شد و به انتخابات پیش رو توجه کرد: جامعه به جایی رسیده است که کمتر از یک رهبر قبول ندارد و انتخاب کنندگانی با رفتار فکری، مسیولانه، موثر، برنامه ای، جهادی و دلسوزانه انتخاب شوند.

وهدانی فر تصریح کرد: این قسمت از تاریخ وظیفه ماست و از هفته آینده انتخابات برگزار می شود و جامعه کمتر از شهید رییسی را قبول نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نارنجی، در این مراسم مردم روستای لیر بزرگ و شهرستان بای حضور داشتند. شروح لری خوانی، عزاداری و شیردوشی نیز اجرا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ولایت مداری به استوری گذاشتن نیست/ لزوم تحقق عمل گرایی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ولایت مداری به استوری گذاشتن نیست/ لزوم تحقق عمل گرایی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه