وقوع ۱۸ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های دهگلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

وقوع ۱۸ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های دهگلان - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

فضلعلی قدری در گفتگو با خبرنگار نارنجی اظهار داشت: از ابتدای فصل آتش سوزی تاکنون 18 مورد آتش سوزی در مراتع و مراتع رخ داده است. دهگلان بوده است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان دهگلان وی با این خبر افزود: بیش از 193 هکتار از مراتع و عرصه های طبیعی این شهرستان بر اثر این آتش سوزی ها آسیب دیده است.

قدری در ادامه سخنان خود به علت آتش سوزی ها اشاره کرد و گفت: بسیاری از آن آتش سوزی ها عمدی بوده و با سوزاندن زباله ها و حاشیه مزارع شروع شده و به مراتع سرایت کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت قانون برای مراتع و مراتع اظهار داشت: نماینده مجلس بر اساس ماده 47 قانون حفاظت و بهره برداری و ماده 20 قانون هوای پاک برای متخلفان مجازات حبس و جزای نقدی در نظر گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی دهگلان وی گفت: بر همین اساس و در این مدت تعدادی از عاملان آتش سوزی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع ۱۸ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های دهگلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع ۱۸ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های دهگلان – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه