وحید اشتری راهی زندان شد

وحید اشتری راهی زندان شد

به گزارش نارنجی، پس از رسیدگی به پرونده وحید اشتری ماهینی، دادگاه بدوی استان تهران رای قطعی و قهری خود را صادر و وی را به حبس محکوم کرد.

نارنجی نوشت: رسیدگی قضایی به پرونده های وحید اشتیری مربوط به سال های 99، 1400، 1401 و 1402 در مراحل مختلف دادسرا، دادگاه بدوی، دیوان عالی کشور، معاونت قضایی کشور مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت. دادگستری و دادستانی. استان تهران و در مورد یکی از پرونده های وی تصمیم گیری و برای اجرای حکم و حکم اعدام به دادسرا ارجاع و اشتری روانه زندان شد.

پرونده ای که رأی قطعی آن در دی ماه 1402 در دادسرای، قانون اساسی، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور و پس از صدور رأی به اعاده پرونده های دیوان عالی کشور به همان شعبه دادگاه تجدیدنظر تهران صادر شد. استان انجام شد

پس از صدور قرار اعاده دادرسی توسط قاضی و مستشار شعبه تجدیدنظر همان عرض، قاضی شعبه همان عرض علیرغم امتناع از تکرار، متن داده شده توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران را تایید کرد. استان و دادگاه اجرا شد.

نکته دیگر اینکه در جریان رسیدگی به پرونده اشتری، دادگاه تجدیدنظر حکم را از 24 ماه به 14 ماه کاهش داد.

بر اساس بررسی ها، پرونده قطعی و مشروع دیگری نیز از وحید اشتری ماهینی وجود دارد که از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است و پس از طی مراحل قانونی، امروز در خصوص پرونده اعدام به طور خلاصه تصمیم گیری می شود.

گفتنی است در تصمیم امروز در خصوص پرونده وحید اشتیری چندین دادستان حضور دارند.

نمونه ای از محکومانی که امروز پس از طی مراحل و تشریفات قانونی اعدام شدند، نشان می دهد که وحید استری به دروغ اعلام کرده که در پرونده ضرب و شتم سرباز راهور، کیفرخواست صادر شده است که صحت ندارد و این فرد به دفاع از این متهم تبدیل شده است. مقام قضایی برای رد کیفرخواست (براساس اخبار کذب) اقدام نکرد، هرچند درخواست او برای محاکمه جدید صورت نگرفت.

وحید اشتری کیست؟

وحید اشتری (14 آبان 1368) منتقد و فعال رسانه ای ایرانی است که به افشای فساد شهرت دارد. وی سابقه مسئولیت در سازمان بسیچ دانشگاه تهران، عضویت در شورای مرکزی جنبش عدالتخواه و سخنگوی کمیته حفظ منافع ایران را دارد.

از جمله افشاگری های مهم وی، موضوع سفر محمدباقر قالیباف، پسر مریم قالیباف و خرید سما از ترکیه است که اخیراً مریم قالیباف در برنامه ای مربوط به نامزدهای انتخاباتی در صدا و سیما آن را تکذیب کرده است.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وحید اشتری راهی زندان شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وحید اشتری راهی زندان شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه