واکنش سخنگوی شهرداری تهران درباره خرید و فروش پست در شهرداری

واکنش سخنگوی شهرداری تهران درباره خرید و فروش پست در شهرداری

به گزارش نارنجی، عبدالمتر محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران درباره شایعات اخیر مبنی بر فروش این پست در شهرداری اطلاعیه ای منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: از زمان انتشار شایعه عجیب خرید مرسوله در شهرداری تهران، علیرغم تایید صحت آن، با تاکید شهرداری به دلیل حساسیت وی بر روی موضوع فساد. منتظر بودم تا پارامترهای پرونده با دقت بررسی شود و سپس گزارشی از آن ارائه شود.

1. ادعای رشوه یا فروش نامه های مطرح شده در فیلم مذکور کاملا کذب است.

2. متأسفانه فرد درخواست کننده رشوه به دلیل تخلفات اداری در منطقه با نظر فرماندار منطقه از سمت خود برکنار شد و طبق نظر نهادهای نظارتی در شهرداری واجد شرایط تصدی پست اداری نبود. . .

3. پس از این ادعا، متهم بلافاصله از رسانه های تهمت زا، دروغگو و رسانه های صدا و سیما شکایت کرد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سخنگوی شهرداری تهران درباره خرید و فروش پست در شهرداری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سخنگوی شهرداری تهران درباره خرید و فروش پست در شهرداری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه