هوای اصفهان روی مدار «قرمز»/دودی که تنها به چشم مردم می رود

هوای اصفهان روی مدار «قرمز»/دودی که تنها به چشم مردم می رود

به گزارش نارنجی از اصفهان، از ابتدای سال اکثر روزهای اصفهان وضعیت آلودگی بهار و تابستان ناشی از گرد و غبار است که در کنار آلودگی های صنعتی، دود آن فقط به چشم مردم می رسد. ، فضای تنفسی به شهروندان می دهد و شاهد بودیم که در روزهای اخیر به دلیل گرما و مشکلات تنفسی افراد زیادی به درمانگاه مراجعه می کنند.

به گفته کارشناسان، این آلودگی همچنین باعث شده تا هوای غیرقابل تحمل اصفهان در شرایط خشکسالی زاینده رود بیش از پیش گرم شود، رودخانه ای که خشکی آن و باتلاق گاوکسونی به تنهایی عامل اصلی این آلودگی و گرمای زیاد است.

شاخص کیفیت هوا برای نیمی از جهان 158 است

امروز بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفیت هوای کشور، ساعت 12 امروز در شهر اصفهان با شماره 158 (AQI) موج موقت هوا در وضعیت بدی برای مردم قرار گرفت.

این تعداد نیز در خمینی شهر و مبارکه به ترتیب با 153 و 155 (AQI) در وضعیت بد شهروندان قرار دارند. کیفیت هوای شهرهای قهجوارستان، کاشان و نجف آباد شرایط آلوده را برای گروه های حساس نشان می دهد و این شاخص شرایط شهرستان شاهین را نیز توصیف می کند.

شاخص موقت کیفیت هوا در ایستگاه فرشادی در کلانشهر اصفهان با 203 (AQI) و انگبال، 25 آبان، احمدآباد، خرازی، فیض، رهنان و ولدان که تعداد آنها بیش از 150 است، وضعیت بسیار بدی را نشان می دهد. ) . وضعیت بد برای همه شهروندان

این شاخص همچنین وضعیت قرمز و کثیف مردم را در ایستگاه های 25 آبان، دانشگاه صنعتی، سپاهانشهر، میرزاطاهر کاوه و کردآباد اصفهان و ایستگاه سگ زایی در شرق اصفهان نشان می دهد.

هشدار کارشناسان در رابطه با خشک شدن آب زاینده بیهوده است

گفتنی است چند سالی است که کارشناسان نسبت به خشک شدن زاینده رو و باتلاق گکسونی و تاثیر آن بر آب و هوای اصفهان، افزایش بیماری های تنفسی و سرایت این آلودگی و بیماری به سایر کشورها به مسئولان هشدار داده اند. شهرهای کشور بی اثر شده و این شهر بر اثر فاجعه ویران شده است.

به این ترتیب بهتر است شهروندان در این شرایط توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند در روزهای ابری، به ویژه اقشار ضعیف تا حد امکان از منازل خود دور شده و از تردد غیرضروری در معابر شهری خودداری کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای اصفهان روی مدار «قرمز»/دودی که تنها به چشم مردم می رود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای اصفهان روی مدار «قرمز»/دودی که تنها به چشم مردم می رود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه