همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان

مشارکت پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان

همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان از ارایه خدمات پلیس گذرنامه به نخبگان ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، پس از انتشار خبر همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان و ایجاد برخی باورهای غلط، بنیاد ملی نخبگان با هدف شفاف سازی افکار عمومی و به ویژه جامعه نخبگان کشور بیانیه ای صادر کرد. نحوه ارایه خدمات پلیس گذرنامه به نخبگان ایران در متن این بیانیه به شرح زیر آمده است:

بنیاد ملی جمهوری اسلامی ایران در سال های فعالیت خود همواره حامی استعدادها و اقوام گرانقدر ایران اسلامی بوده است.

این بنیاد مبتنی بر سند راهبردی کشور در امور نخبگان و وظیفه ذاتی آن در شناسایی، هدایت و حمایت از جامعه منتخب است. وی با ایجاد بسترهای لازم برای ارتباط و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی کشور، شرایط را برای تسهیل کار نخبگان کشور در عرصه های مختلف فراهم کرد.

این بنیاد در سال های گذشته با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، برنامه های بسیاری را برای حمایت از اقوام ایرانی خارج از کشور طراحی و اجرا کرده است.

در این راستا، برای جلوگیری از سوء استفاده افراد ذی نفع و حفظ حقوق معنوی و مادی نخبگان و پیگیری دستور رییس جمهور مبنی بر «ضرورت تسهیل در ورود و خروج مشاغل و صدور روادید برای افراد متخصص و نخبگان» و برای تقویت دیپلماسی همکاری علمی و بین المللی در زمینه های مختلف نخبگان، همکاری با پلیس گذرنامه در راستای خدمت رسانی پلیس به جامعه نخبگان و تسهیل خدمات در چارچوب قانونی در دستور کار نخبگان ملی قرار دارد. پایه.

این برنامه تلاشی برای ادامه فعالیت های بنیاد در ایجاد بسترهای حمایتی از وطن پرستان ایرانی مقیم و غیرمقیم در هر گوشه از جهان است که وظیفه خطیر ترویج آن است. آنها مسیول پیشرفت ایران و سربلندی کشورشان هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه