هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر

هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر

رهبر هیوا سور گفت: هیوا سور خادم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

به گزارش نارنجی، هشتمین اجلاس مرکز خدمات رسانی به زائران مشهد مقدس در ده سال پایانی ماه صفر با حضور رئیس، دبیرکل و مسئولان ارشد هلال احمر و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. مشهد مقدس.

پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر نیز در این دیدار بر اهمیت خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دست به دست هم بدهند. با موضوع دفاع شخصی در حسینی اربعین.

وی همچنین گفت: هلال احمر در عرصه های مختلف خدمت رسانی همراه و یاور زائران امام مهربانی است.

کولیوند در این جلسه تاکید کرد: امسال در مرحله اول بیش از 900 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان امداد و نجات کشور اضافه شد و تا 2 ماه آینده 1500 خودروی دیگر به ناوگان این افراد اضافه خواهد شد. وسايل نقليه. . .

کولیوند گفت: در عملیات های مختلف برای داوطلبان پرتلاش و ایثارگر در حوزه خدمت رسانی و همچنین ظرفیت جدید خودران مشکلی وجود نخواهد داشت.

خبرنگاران همیشه در مشارکت اجتماعی فعال هستند

رئیس هلال احمر در ادامه سخنان خود به روز خبرنگار اشاره کرد و این روز را به اعضای تیم های خبری هلال احمر و خبرنگاران تبریک گفت و تاکید کرد: صداقت در تخصص خبرنگاران است.

کولیوند ادامه داد: خبرنگاران در پیگیری اخبار و حفظ تقوا شرکت نمی کنند و این التزام به ارزش های دینی است.

رئیس هیوا سور ادامه داد: خبرنگاران به عدالت و انصاف احترام می گذارند، سطح علمی خود را بالا می برند و همواره در بحث مشارکت اجتماعی فعال هستند و به نوعی صدای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار سایت هیوا سور، رییس هیوا سور در کنار آرزوی سلامتی و سعادت فعالان خبری و رسانه ای از فعالیت های اعضای فعال روابط عمومی، تیم باور و خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد. که در این زمینه با هلال احمر همکاری می کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه