هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین

هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین

استقلالی ها در هفته دوم لیگ برتر به دنبال برتری دیگر مقابل رقیب شمالی خود خواهند بود و به مصاف ملوان خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاري ورزشي خبرگزاري علم و صنعت نارنجی، امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوين با تيم هاي VAR، استقلال و بندرانزلي در هفته دوم ليگ برتر ايران به مصاف هم مي روند یکدیگر

هر دو تیم در هفته اول به پیروزی رسیدند و در این دیدار مهم به رقابت های خود در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر ادامه می دهند. استقلالی ها که هفته گذشته به دلیل وزش باد شدید قزوین تلاش زیادی کرده بودند تا در ورزشگاه سردار آزادگان بازی نکنند، چون ورزشگاه شهدای شهر قدس مجوز نگرفت، در نهایت حاضر شد باز هم در قزوین به میدان برود، البته به گفته فرشید. سامی مدیرعامل باشگاه استقلال شین بدون تماشاگر آماده دیدار با ملوان بود.

در این صورت جواد نکونام مانند گوستاوو بلانکو هفته گذشته در دست او نیست و مهاجم آرژانتینی به دلیل مشکلی که در قراردادش وجود دارد، حاضر به ادامه همکاری نشده است و مهرداد محمدی نیز تا پایان هفته ششم محروم شده است. . و می تواند از هفته هفتم بازی کند. سید ابوالفضل جلالی و المیدین زیلیکیچ همچنان مصدوم هستند و نمی توانند به میدان بروند. سرمربی تیم استقلال می تواند این هفته با کاکوتا و آندونگ بازی کند و این دو خرید معروف را در ترکیب تیم فاش کند. البته Nkonam نگران وزش باد شدید بر جریان بازی خواهد بود. موضوعی که روی بازی هفته گذشته استقلال و شمس آذر تاثیر منفی گذاشت.

ملوان در هفته اول مقابل گل گهر سیرجان پیروز شد و در نیمه بالای جدول قرار گرفت. مازیار زارع که در کمال تعجب هدایت قدرتمند سپید انزلی را بر عهده گرفت، برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده گرفت. زارع دو فصل قبل سرمربی ملوان بود اما با این تیم نتایج خوبی نگرفت و در نهایت کنار رفت اما در این فصل با هدف ارتقاء از ششم به دنبال رتبه ششمی بهتر است. در فصل قبل که با مهدی تارتار به دست آمد. سربازان خوبی در تیم حضور دارند که شانس موفقیت آنزلیچی ها را افزایش داد.

دو تیم پیش از این 62 بار به مصاف هم رفتند و استقلال 26 بار و ملوان 10 بار پیروز شدند و 26 بازی نیز با تساوی به پایان رسید. این بار دو تیم با هدف کسب حداکثر امتیاز بازی می کنند و باید دید کدام یک نتیجه دلخواه را می برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته دوم لیگ برتر| استقلال در اندیشه شکار قو در قزوین"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه