هشدار متوالی سطح «قرمز» افزایش دما در این استان

هشدار متوالی سطح «قرمز» افزایش دما در این استان

به گزارش خبرخبرآنلاین، امروز (29 تیرماه) در اخطاریه قرمز هوای شماره 4، سازمان هواشناسی خوزستان وضعیت پیش‌بینی هوا را اعلام کرد و بر اخطار سطح قرمز شماره 3 روز گذشته (28 تیرماه) تاکید کرد. تشکیل هوا است. هوا گرم بود و پیش بینی افزایش یافت

اینسا در خبر خود نوشت: زمان شروع این پدیده روز شنبه 2 تیرماه و زمان پایان این پدیده در پایان همین روز است.

نوع خطر، افزایش دما و وقوع دمای 49 و 50 درجه و بالاتر در اکثر مناطق استان خوزستان به جز ارتفاعات شمالی و شمال شرقی و محدوده نفوذ آن در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود. بخش های استان به جز ارتفاعات شمالی و شمال شرقی. .

تاثیر این تهدید گرما، افزایش مصرف انرژی، احتمال آتش سوزی در مراتع و مزارع و احتمال تلفات ناشی از تنش گرمایی در کشاورزی و دام خواهد بود.

در این راستا توصیه می شود در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف صرفه جویی شود، برای جلوگیری از گرمازدگی از تردد غیرضروری از ظهر تا اوایل غروب پرهیز شود و مزارع در اوایل صبح یا عصر آبیاری شود.

همچنین توصیه می شود در ساعات گرم روز از آفتاب دور باشید و در هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب از عینک آفتابی، کلاه و … استفاده کنید. توصیه می شود زباله های سوزان را در طبیعت رها نکنید و در صورت ایجاد آتش سوزی در مراتع، قبل از خروج از محل آن را به طور کامل خاموش کنید.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار متوالی سطح «قرمز» افزایش دما در این استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار متوالی سطح «قرمز» افزایش دما در این استان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه