هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد

هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد

هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد

به گزارش نارنجی، مهدی پازوکی وی گفت: بارندگی در لرستان از چهارشنبه شب قطع شده و تاکنون بارندگی های خوبی ثبت شده و هم اکنون پایگاه اصلی بارش در این استان فعال شده است.

وی همچنین گفت: شدت بارندگی تا فردا در لرستان ادامه دارد و سیلابی ها پایین می روند و رودخانه ها بالا می روند. همچنین به دلیل انبوه هوای سرد در مناطق جلگه ای و کوهستانی استان احتمال بارش برف وجود دارد.

ایرنا نوشت: مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تاکنون 50 میلی متر باران باریده است و پیش بینی می شود تا پایان امروز 30 میلی متر دیگر به آن اضافه شود.

پازوکی همچنین گفت: در حال حاضر راه روستاهای سرانبار، سرنکا زیودر و سرفراش این شهرستان به طور کلی بسته است و گذر به سواحل شهرستان کوهدشتی نیز به دلیل افزایش امنیت بسته شده و تردد در مسیر جایگزین در حال انجام است.

وی ادامه داد: با احتساب بارندگی شدید امشب در لرستان، پیش بینی می شود در جاده ها برف باریده و جاده ها سفید رنگ شود.

پازوکی یادآور شد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه