هشدار به تهرانی ها اطراف رودخانه ها اتراق نکنید

هشدار به تهرانی ها اطراف رودخانه ها اتراق نکنید

نارنجی:

رامین شمالی به لزوم گوش دادن به شهروندان و گردشگران با هشدار اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و اخطار نارنجی این سازمان مبنی بر گذر و تقویت فعالیت سامانه بارشی. از دوشنبه (24 اردیبهشت) تا سه شنبه (5 اردیبهشت) در استان های تهران و البرز رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاطی همراه با تگرگ، سیلابی شدن معابر، طغیان رودخانه ها و طغیان رودخانه ها پیش بینی می شود.

وی همچنین گفت: با توجه به منطقه خطرناک کل استان تهران به ویژه ارتفاعات پایتخت و امامزاده داوود (س)، شمیرانات، پردیس، شموند و فیروزکوی، توصیه اکید شرکت آب منطقه ای تهران به شهروندان است که برای جلوگیری از عبور و مرور و رانندگی در رودخانه ها، دره ها و مسیل ها به طور جدی و مهم با علایم هشدار سیل درج شده توسط این شرکت.

سخنگوی شرکت آب منطقه ای استان تهران تصریح کرد: با توجه به ماهیت فصل بهار، هر لحظه احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدید در رودخانه ها وجود دارد و عدم توجه و بی توجهی شهروندان به هشدارها. علت است. خسارت و حوادث ناگوار برای مردم

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای تهران به همراه سایر نهادهای ذیربط برای جلوگیری از وقوع سیل در آماده باش هستند، تصریح کرد: پایش و پایش رودخانه های استان تهران توسط تیم های گشت و بازرسی در خصوص مسایل منابع آب و اعلام این موضوع شرکت. برای اطلاع عموم از شرایط آب و هوایی و احتمال وقوع سیل ایجاد شده است.

سخنگوی شرکت آب منطقه ای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هشدار سیل بسیار جدی است و شهروندان توجه داشته باشند که هرگونه حرکت و ریزش در رودخانه ها و مسیل ها خطرناک و حتی کشنده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار به تهرانی ها اطراف رودخانه ها اتراق نکنید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار به تهرانی ها اطراف رودخانه ها اتراق نکنید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه