هرمزگان در برنامه مراقبتی آئدس‌ مهاجم الگویی برای کشور است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

هرمزگان در برنامه مراقبتی آئدس‌ مهاجم الگویی برای کشور است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نارنجی، حسین فرشیدی در نشست تخصصی مدیریت پیشگیری و کنترل. آئدس مهاجم تصریح کرد: استان هرمزگان از نظر پیشگیری و کنترل آئدس مهاجم بسیار موفق بوده و به عنوان یک الگوی مناسب برای کشور دیده می شود.

وی همچنین گفت: شناسایی موارد مشکوک تب دنگی، اطلاع رسانی و هشدار به مردم، مشارکت کلیه ارگان ها و استفاده از تمامی توانمندی ها برای جلوگیری از توسعه و رشد و پیشگیری از آفات. آئدس واکسیناسیون برای جلوگیری از انتقال موضعی این بیماری مهم است و از آنجایی که 80 درصد موارد دنگی ناقلان بدون علامت هستند، این برنامه باید به طور گسترده در سطح جامعه آموزش داده شود.

فرشیدی تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاه به عنوان سخنگوی معاونت بهداشتی استان باید همواره نسبت به جلوگیری از انتشار اخبار جعلی مبنی بر تب اصوات و انتشار اخبار واقعی جهت اطلاع رسانی و آرامش اذهان مردم اقدام کند. این منطقه. جامعه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هرمزگان در برنامه مراقبتی آئدس‌ مهاجم الگویی برای کشور است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هرمزگان در برنامه مراقبتی آئدس‌ مهاجم الگویی برای کشور است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه