هدیه چینی‌ها به شهرداری زاکانی چه بود؟/ سرنوشت نرخ کرایه تاکسی برقی به شورا سپرده شد

هدیه چینی‌ها به شهرداری زاکانی چه بود؟/ سرنوشت نرخ کرایه تاکسی برقی به شورا سپرده شد

به گزارش نارنجی، سرپرست شهرداری تهران گفت: هنوز تست نکرده ایم که قیمت تاکسی های برقی چقدر خواهد بود اما اکنون قیمت این تاکسی ها 50 درصد بیشتر از تاکسی های بنزینی است.

ایرنا در خبر خود نوشت: مهدی چمران روز یکشنبه در حاشیه دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر گفت: قبل از اینکه تعیین قیمت تاکسی های برقی را به دست تاکسیرانان بسپاریم، اما در شرایط فعلی گفتیم که . بهتر است این کار با نظر شورا انجام شود و فعلاً قیمت های سد مشخص شود.

وی همچنین اشاره کرد یک تراموا چرخ لاستیکی از چین به تهران ارائه شد و فعالیت آزمایشی آن در مسیر پیش بینی شده است، گفت: در صورت موفقیت فعالیت، مسیرهای دیگری مشخص می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارگاه های پایانه شرق باید تکمیل و اتوبوس ها در محل جدید مستقر شوند، ادامه داد: ساخت ترمینال شرق به پایان رسیده و از امروز اجرایی می شود. .

چمران با بیان اینکه امروز گزارش حسابرسی چند شرکت و سازمان در جلسه شورا بررسی می شود، گفت: برخی جداول ثبتی نیز بررسی می شود تا ببینیم باغ هستند یا خیر.

وی از انجام بارها کارشناسی در خصوص حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: شهرداری و پژوهشگاه چندین برنامه مستقیم در خصوص حمل و نقل و آلودگی هوا داشتند و برای بازار نیز برنامه داشتند که گفتیم ورود به شهر بود. اقلام شخصی و عمده را در این طرح بررسی و خریداری کنید.

چمران با تاکید بر اینکه حمل و نقل موضوع آسانی نیست که مردم به راحتی به آن نگاه کنند، گفت: باید به ابعاد مختلف این موضوع توجه شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت پایگاه علیرضا زاکانی هیچ ارتباطی با شورای یکی از نامزدهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ندارد، گفت: همکاری گسترده خواهد بود اما وجود دارد. به هیچ وجه مشخص است که معاونین شهردار این وظیفه را دارند و باید.

در بخشی دیگر از این خبر، چمران با اعلام اینکه امیدواریم روند تولید واگن های مترو به خوبی مدیریت شود، یادآور شد: کارشناسانی که برای بازدید از واگن قطار ساخته شده به چین رفته بودند، از ساخت و تولید آن رضایت کامل داشتند.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدیه چینی‌ها به شهرداری زاکانی چه بود؟/ سرنوشت نرخ کرایه تاکسی برقی به شورا سپرده شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدیه چینی‌ها به شهرداری زاکانی چه بود؟/ سرنوشت نرخ کرایه تاکسی برقی به شورا سپرده شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه