نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است

نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است

نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است

سخنگوی وزارت امور خارجه در یادداشتی تاکید کرد که مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در فضای دیکتاتوری بین المللی عمل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری نارنجی، کنعانی روز یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دموکراسی، حقوق بشر، حقوق بین الملل، صلح و امنیت بین المللی رایج ترین واژه ها در ادبیات دولت ها هستند. آنها وانمود می کنند که رهبران جامعه جهانی و معلمان دولت ها و ملت های جهان هستند اما در نتیجه عملکرد این دولت ها در اقصی نقاط جهان این سوال بارها در افکار عمومی مطرح شده است. چرا این ادعاها در فضای بین المللی دیکتاتوری عمل می کنند و همه ادعاهای آنها نقض می شود استفاده شده؟! کسانی که مدام از لزوم احترام به آرا و آرای ملت ها می گویند، چرا دولت های مستقل را در فضای بین المللی تحمل نمی کنند و صداها و نظرات ملت ها و دولت هایی را که به جای صدای مردم خود عمل می کنند و حتی مجازات می کنند، تحمل نمی کنند. و آنها را از بین ببریم؟!

وی در این یادداشت با عنوان «نوار غزه و غذای رسوایی» غرب ادامه داد: کسانی که از قوانین و مقررات بین المللی حرف می زنند چرا در فضای بین المللی قوانین و مقررات بین المللی و سیاست خارجی خود را زیر پا می گذارند. نقض ارزش های دموکراتیک. و بی توجهی به آرای اکثریت قریب به اتفاق کشورها چه در شورای امنیت و چه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد؟!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه