نقد و بررسی هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200 TWS

برند JBL یکی از معروف ترین و البته موفق ترین برندهای فعال در زمینه سیستم های صوتی و تولید هندزفری بلوتوث است که تا به امروز عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی از خود نشان می دهد. یکی از محصولات با کیفیت این برند هندزفری بلوتوث JBL WAVE 200 می باشد. این هندزفری از نوع دو گوشی است و با توجه به طراحی، گوشی های این محصول به خوبی در لاله گوش قرار می گیرند و در حین ورزش و دویدن به راحتی جدا نمی شوند. استفاده از درایورهای 8 میلی متری به شما این امکان را می دهد که کیفیت صدای خوبی را بدون دخالت نویزهای خارجی مشاهده کنید. از طرفی قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب به شما این امکان را می دهد که در حین تمرین به راحتی از این محصول استفاده کنید و نگران نباشید که مثلا تعریق به آن آسیب برساند. هر یک از هدفون ها و قاب شارژ با شارژ 100 درصدی به ترتیب 5 و 15 ساعت عمر مفید (زمان آماده به کار) را خواهند داشت. به لطف اتصال دوگانه، می توانید از هر یک از گوشی های این هندزفری بلوتوث به طور مستقل استفاده کنید.

  • طراحی حرفه ای و شیک
  • کیفیت صدای بالا و شفاف
  • مجهز به درایورهای باکیفیت برای پخش بهتر صدا
  • باتری قدرتمند با شارژ عالی
  • پخش دوگانه صدا
  • دکمه های کنترل لمسی هوشمند
  • مجهز به میکروفون قدرتمند برای انتقال صدا با کیفیت بالا
  • حمل آسان
  • مشخصات فنی
  • رنگ آمیزی
  • قابلیت اتصال سریع به دستگاه های مختلف

طراحی حرفه ای و شیک

هدفون jbl Wave 200 TWS با طراحی خاص و شیک خود بدون در نظر گرفتن سن و سلیقه برای همه مناسب است. این هدست سایز کوچک و سبکی دارد و به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت راحت است و باعث آسیب و خستگی گوش نمی شود و می توانید از استفاده از آن لذت ببرید طراحی مخروطی شکل آن به گونه ای است که تمام قسمت حلزونی گوش را به خوبی می پوشاند. در واقع به دلیل توزیع تماس در سطح مقطع وسیع، هیچ فشاری به قسمت های حساس گوش وارد نمی شود و این برای کاربر آزاردهنده نیست. در طراحی مخروطی ایرفون jbl Wave 200 نوک گوشی به گونه ای طراحی شده است که نوک آن کاملا در گوش قرار می گیرد و این محصول در انتقال صدا در محیط های پر سر و صدا و شلوغ موثر است. علاوه بر این با این ویژگی می توانید با خیال راحت از این محصول قدرتمند در حین ورزش و دویدن استفاده کنید، علاوه بر طراحی زیبا و شیک بدنه این هدست، از مواد بسیار سبک و مرغوبی استفاده شده است که نیازی به هیچ کدام نخواهد داشت. پشتیبانی برای چندین سال شما هیچ نوع هدفون دیگری ندارید.

کیفیت صدای بالا و شفاف

اولویت اول همه افراد هنگام خرید هدست، کیفیت صدا است. در بین شرکت های تولید کننده هدفون، محصولات jbl به دلیل کیفیت صدای بالا، همیشه در بین مصرف کنندگان محبوب هستند. هدفون jbl Wave 200 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از کیفیت صدای قدرتمند و جداسازی صدای قوی بهره می برد.

این هدست تمامی اجزای صدا را در بازه فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز به صورت واضح نمایش می دهد تا بتوانید از صدایی دلنشین لذت ببرید.

مجهز به درایورهای باکیفیت برای پخش بهتر صدا

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود شاهد صدای بی عیب و نقص این محصول باشیم وجود درایورهایی با قطر 8 میلی متر است که تمامی جزئیات صدا را با صدایی با کیفیت بالا بازتولید می کند.

باتری قدرتمند با شارژ عالی

جی بی ال برای تامین انرژی هدفون jbl Wave 200 یک باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع در نظر گرفته است که می توانید با شارژ کامل باتری این محصول در مدت زمان 2 ساعت و یا شروع مکالمه از این هدفون استفاده کنید و تا 5 ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید. ، شرکت JBL برای این هدفون یک کیف شارژ 40 گرمی تهیه کرده است که می توانید از آن برای شارژ هدفون تا 15 ساعت استفاده کنید. زمانی که هدفون را در محفظه شارژ قرار می دهید خاموش می شوند و به صورت خودکار شارژ می شوند JBL دارای کابل شارژ USB در جعبه این محصول است تا بتوانید به راحتی آن را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

پخش دوگانه صدا

هدفون قدرتمند jbl Wave 200 TWS از پخش صدای دوگانه پشتیبانی می کند. شرکت JBL از این عملکرد پشتیبانی می کند، بنابراین علاوه بر قابلیت استفاده همزمان از دو گوشی، می توانید از یکی از آن ها استفاده کنید و کیفیت صدا از بین نرود. همچنین با وجود این ویژگی، عمر باتری حفظ خواهد شد.

دکمه های کنترل لمسی هوشمند

معمولا اکثر هدفون های بی سیم موجود در بازار دارای دکمه های لمسی برای کنترل پوسته خود هستند، jbl این کلیدهای کنترل لمسی پیشرفته را روی پوسته هدفون jbl wave 200 قرار داده است، با کمک این دکمه های لمسی می توانید مکث و پخش موسیقی، اتصال به دستیارهای صوتی مختلف از جمله سیری کمک کنید تا به تماس‌ها پاسخ دهند و رد کنند و به آهنگ بعدی و قبلی بروید.

مجهز به میکروفون قدرتمند برای انتقال صدا با کیفیت بالا

هدفون jbl Wave 200 مجهز به میکروفون قدرتمندی است که صدا را با کیفیت HD و حساسیت بالا منتقل می کند. این میکروفون با قابلیت حذف نویزهای محیطی صدا را به خوبی منتقل می کند و به شما این امکان را می دهد که حتی در محیط از مکالمه با کیفیت و شفاف لذت ببرید. صداهای شلوغ و بلند صدای شما را برای مخاطب شفاف می کند.

حمل آسان

هدفون jbl Wave 200 با وزن سبک و طراحی جمع و جور به شما این امکان را می دهد که به راحتی از آن در هر مکانی استفاده کنید. همچنین با وجود کیف شارژ سبکی که این هدست دارد، می توانید در مواقعی که نمی خواهید از آن استفاده کنید، هدست را در آن قرار دهید. این کیف از گوشی شما در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند.

مشخصات فنی

شرکت jbl این ایرفون را با وزن بسیار سبک 8.5 گرم با طراحی حرفه ای و با کیفیت تولید کرده است. هدفون jbl Wave 200 با امپدانس 16 اهم و حساسیت 108 دسی بل برای تولید بالاتر راه اندازی شده است. صدای با کیفیت

رنگ آمیزی

هدفون jbl Wave 200 در 4 رنگ مختلف آبی، سفید، مشکی و بنفش تولید شده است که به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین این رنگ ها انتخاب کنید.

قابلیت اتصال سریع به دستگاه های مختلف

یکی از ویژگی های اصلی هدفون jbl Wave 200 اتصال بی سیم راحت و سریع است. این هدست به صورت بی سیم با سرعت بالا به دستیارهای صوتی مختلف از جمله گوگل، اندروید و اپل، گوشی های مختلف یا هر دستگاه دیگری متصل می شود. اتصال بی سیم این محصول توسط قوی ترین تکنولوژی یعنی. بلوتوث نسخه 5.0 که از طریق آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا به تمامی دستگاه های بلوتوث مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … متصل شوید. به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا مکالمات روزانه خود را با انتقال صدای با کیفیت بالا و شفاف انجام دهید. این محصول قدرتمند از کدهای بلوتوث A2DP، AVRCP و HFP پشتیبانی می کند تا به راحتی و با کیفیت عالی بدون نگرانی از قطع هدست از منبع بدون نویز و اعوجاج.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200 TWS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200 TWS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه