نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی وان پلاس مدل Buds Pro

هدفون OnePlus Bader Pro را معرفی می کنیم

OnePlus Buds Pro محصولی است که مدل پیشرفته OnePlus Buds محسوب می شود و دارای ویژگی هایی مانند Smart ANC خواهد بود. عملکرد حذف نویز به کاربر کمک می کند تا صدای کمتری از محیط اطراف بشنود و مدل فعال آن به طور خودکار کار می کند و کاربر نیازی به تغییر تنظیمات برای روشن یا خاموش کردن آن ندارد. اما وان پلاس یک مدل هوشمند ANC معرفی کرد که می تواند تنظیمات خود را با توجه به شرایط و محیط کاربر به روز کند و به نوعی خود را با آن سازگار کند. OnePlus در مورد Smart ANC می گوید، هوش مصنوعی Buds Pro قادر است صدای اطراف کاربر را بررسی کند و نویز را در زمان واقعی کاهش دهد. این ویژگی می تواند به هدفون اجازه دهد تا ANC را با توجه به میزان نویز موجود در محیط تنظیم کند. در واقع کاربر می تواند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، تجربه موسیقی عمیق تری داشته باشد. برای دستیابی به چنین تجربه ای، هر یک از هدفون ها مجهز به سه میکروفون هستند که صدای محیط را تا 40 دسی بل ضبط می کنند و صداهای مزاحم را حذف می کنند. قابلیت دیگری به OnePlus Buds Pro اضافه شده که Audio ID نام دارد و می تواند پروفایلی با تنظیمات دلخواه ایجاد کند تا کاربر از پخش موسیقی لذت بیشتری ببرد.

ویژگی های ظاهری

دسته بلوتوث E503A E503A از کروم ساخته شده است که جذابیت زیادی به آن بخشیده است. سطح هدست به گونه ای است که تجربه لمسی بهتری را در کنار افزایش محافظت در برابر عرق و گرد و غبار برای شما به ارمغان می آورد. طراحی هندزفری وان پلاس به گونه ای است که کاملاً در گوش قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک و وزن 4.35 گرمی هر سری و ابعاد 23.2 در 32 میلی متری آن به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی بدون خستگی از آن استفاده کنید. همچنین وزن این ایستگاه شارژ هندزفری 52 گرم و ابعاد آن 24.9*49*60.1 می باشد که به راحتی می توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید. قطر درایور هندزفری بلوتوث One Plus نیز 11 میلی متر است که باس و شفافیت بالایی دارد. با استفاده از این هندزفری می توانید صداهای استریو سه بعدی را با استفاده از فناوری Dolby Atoms که مخصوص دستگاه های OnePlus است، تجربه کنید. شایان ذکر است که هندزفری بلوتوث OnePlus طراحی داخل گوش دارد و به شما کمک می کند تا صدای اضافی محیط را تا حدودی کاهش دهید و وقتی هدفون را در گوش خود قرار می دهید چیزی نشنید.

دارای فناوری ANC است

در طراحی هدست بلوتوث OnePlus E503A از فناوری ANC استفاده شده است که باعث می شود تماس های شما با کیفیت باشد و از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را ببرید. این هندزفری با حذف صدای محیط (صداهای تا 40 دسی بل) صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد زیرا صداهای محیطی اضافی توسط میکروفون ها شناسایی و تشخیص داده می شود و سپس با ایجاد فرکانس در برابر آنچه در محیط وجود دارد صداها و صداهای اضافی به طور کامل حذف می شوند. خنثی و مسدود شده است. به این ترتیب می توانید از موسیقی مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.

مکالمه واضح تر با استفاده از ENC

الگوریتم منحصربفرد حذف نویز هدست بلوتوث هندزفری OnePlus E503A، فناوری ENC و سه میکروفون به کار رفته در آن توانسته کیفیت و خلوص صدا را به حد قابل قبولی برساند و از ایزوله سازی دقیق صدای شما در حین مکالمه اطمینان حاصل کند. . طراحی منحنی هدفون باعث کاهش چشمگیر باد و صداهای دیگر می شود. عملکرد ENC همچنین صدای شما را واضح‌تر و شنیدن را برای مخاطب آسان‌تر می‌کند. زیرا ENC مانع از رسیدن صدای اضافی از محیط اطراف شما به مخاطب می شود.

دارای بلوتوث نسخه 5.2 است

مدل هندزفری بلوتوث OnePlus E503A دارای بلوتوث نسخه 5.2 است. هندزفری بلوتوث E503A قادر است در فاصله حدود 10 متری (بدون هیچ مانعی بین هندزفری و گوشی) موسیقی و صدا را بدون افت کیفیت پخش کند. اگر دستگاهی که هدفون را به آن متصل می کنید دارای بلوتوث نسخه 5.2 نیز باشد، از مزایای برقراری ارتباط پایدار، کیفیت صدای بهتر، مصرف باتری کمتر و قدرت صدای بیشتر بهره مند خواهید شد. کدک صوتی پیشرفته LHDC صدایی با کیفیت و رسا با تأخیر کم ارائه می دهد، البته برای استفاده از این کدک، دستگاهی که هندزفری را به آن متصل می کنید باید از این ویژگی پشتیبانی کند. همچنین این هدست به Quick Coupling مجهز شده و به سرعت به گوشی های Oneplus متصل می شود. اتصال این هندزفری به گوشی های وان پلاس تاخیر بسیار کمی دارد و در حالت Fnatic این تاخیر به 94 میلی ثانیه کاهش می یابد. این میزان تاخیر برای برخی از بازی ها نیز مناسب است اما نمی توان گفت که حالت بازی pro دارد اما برای تعدادی از بازی ها مناسب است.

کنترل موسیقی با پنل لمسی

هر دستگاه هندزفری بلوتوث OnePlus E503A دارای پنل های لمسی است که می توانید از آنها برای کنترل عملکرد هندزفری استفاده کنید. اگر موسیقی در حال پخش است، می توانید با دو بار ضربه زدن روی هر یک از دستگاه های هندزفری (پنل لمسی آنها) به موسیقی بعدی بروید. برای اتصال هندزفری به دستگاه دیگری، می توانید پانل را به مدت 3 ثانیه لمس کنید. خیلی راحت!!

ویژگی های خاص

می توانید در هندزفری بلوتوث OnePlus E503A یک تست شنوایی به نام Audio ID انتخاب کنید. این تست توانایی شما برای درک صداها در طیف وسیعی از فرکانس ها را آزمایش می کند و یک تنظیم اکولایزر ایجاد می کند که مناسب گوش شما باشد و گوش دادن به موسیقی بدون هندز را برای شما شخصی سازی کند. قابلیتی به نام Zen Mode Air صداهای محیط و نویز سفید را به داخل هدفون می کشد. این صداها را می توان در هر زمان با کنترل های هدست فعال کرد، حتی زمانی که هدست به دستگاهی متصل نیست. چه به طور منظم مدیتیشن کنید، چه در یوگا شرکت کنید، یا صرفاً به دنبال لحظات آرامش در طول یک روز کاری پرتنش باشید، هر زمان که بخواهید از گوش دادن به این صداهای محیطی لذت خواهید برد.

ضد آب و ضد گرد و غبار

هندزفری بلوتوث OnePlus E503A دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب (پاشیدن آب مانند قطرات باران)، عرق و گرد و غبار است. و برای استفاده در فضای باز و باشگاهی مناسب است. پایه شارژ نیز دارای رتبه IPX4 است.

یک برنامه HeyMelody برای کنترل بیشتر وجود دارد

نرم افزار HeyMelody برنامه همراه اندروید و iOS برای هندزفری بلوتوث OnePlus E503A است و ویژگی های اساسی مانند به روز رسانی نرم افزار، تست تناسب هدست و سفارشی سازی کنترل هدست را ارائه می دهد. در صفحه اصلی اپلیکیشن اطلاعاتی در مورد باتری هدفون و قاب نمایش داده می شود.

باتری

Buds Pro دارای یک کیس شارژ 520 میلی آمپر ساعتی و باتری های 40 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون است. این برای حدود 5 ساعت پخش با ANC با صدای متوسط ​​کافی است. این کیس 20 ساعت گیم پلی اضافی را در اختیار شما قرار می دهد. این هدفون دارای بلوتوث نسخه 5.2 است و همین امر باعث شده تا دستگاه ها مصرف باتری بهینه تری داشته باشند و عمر باتری را افزایش دهند.

خلاصه

این دستگاه با طراحی ارگونومیک خود به نظر می رسد می تواند با سایر هدفون های پرچمدار رقابت کند. تمرکز شرکت OnePlus بر طراحی مینیمال و بقیه تمرکز بر ارائه صدایی با کیفیت عالی است تا بتواند تجربه گوش دادن به موسیقی را به روشی کاملاً هیجان انگیز به کاربران منتقل کند.
یکی از نقاط ضعفی که ممکن است شما را ناامید کند عدم پشتیبانی از کدک های بسیار کارآمد aptX HD و abtX است. اما در کل این دستگاه برای افرادی که صدای خروجی و بیس زیاد را دوست دارند توصیه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی وان پلاس مدل Buds Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی وان پلاس مدل Buds Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه