نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Global

هایلو یکی از برندهای چینی مقرون به صرفه است که در بازار گجت های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند و هدفون های بی سیم نامی برای خود دست و پا کرده است. این برند فرعی موفق شیائومی در حال حاضر با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت شگفت‌انگیز در میان محبوب‌ترین برندها در بازار لوازم الکترونیکی قرار دارد.

برای لذت بردن از انواع هدفون های سری GT Hilo آماده شوید. در واقع یکی از همه کاره ترین هندزفری های این برند با پرچم GT عرضه شد. هندزفری بلوتوث هیلو GT7 جدیدترین عضو این خانواده است که پس از هندزفری بلوتوث هیلو GT6 به بازار عرضه شد. تاخیر کم صدا، تراشه بلوتوث 5.2، حذف نویز و رمزگشایی AAC از دیگر ویژگی های این هدفون جدید است. در زیر نگاهی دقیق تر به هندزفری بلوتوث هیلو GT7 می اندازیم:

به دنبال نقاط مشترک بین طراحی خارجی هندزفری بلوتوث هیلو GT7 و هندزفری بلوتوث هیلو GT6 نباشید. در همان ابتدا مسیرهای این دو نسل از هم جدا شده و ظاهر GT7 از زوایای نرم تری دیده می شود. هدفون هیلو GT7 دارای یک جعبه شارژ با گوشه های منحنی است که گوش گیرهایی با دسته نسبتا بلند را در خود جای داده است. برای اکثر خریدارانی که از نویز بیزارند، طراحی گوش گیر خبر خوبی است. این گوش گیرها نه بی شباهت به شاخه های GT3 به ​​لطف بالشتک های سیلیکونی به خوبی در مجرای گوش قرار می گیرند و علاوه بر جلوگیری از افت صدا، گزینه مناسبی برای فعالیت بدنی (مانند ورزش) به حساب می آیند.

طراحی ارگونومیک و وزن 3.9 گرمی هر گوشی باعث شد تا با خیالی آرام تری این طراحی بی نقص را تحسین کنیم. کافیست پد سیلیکونی سایز مناسب را از بسته بندی محصول انتخاب کرده و روی هدفون نصب کنید تا از صدای باکیفیت این هدفون لذت ببرید.

هایلو کنترل عملکرد هدست بلوتوث شیائومی Haylou GT7 را در شرایط مختلف (بازی، تماس تلفنی، پخش موسیقی) برای شما آسان کرده است. در واقع پنل لمسی جایگزین دکمه فیزیکی در مدل های معمولی شد و آن را در قسمت بیرونی هدفون قرار داد. برای برقراری ارتباط با این پنل لمسی، دستورات زیر به شما کمک می کند:

  • یک لمس روی هر هدف: مکث/پخش موسیقی
  • روی هدفون سمت راست دو ضربه سریع بزنید: موسیقی بعدی را پخش کنید
  • روی گوشی سمت چپ دو ضربه سریع بزنید: موسیقی قبلی را پخش کنید
  • سه بار روی گوشی چپ/راست ضربه بزنید: با دستیار صوتی تماس بگیرید
  • یک ضربه روی هر یک از گوشی‌ها: تماس را قطع/وصل کنید
  • دوبار روی گوشی سمت چپ ضربه بزنید (در حین بازی): حالت بازی را فعال کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Global" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Global"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه