نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HQ08

هندزفری بلوتوث لنوو HQ08 یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ لنوو است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد که باعث می شود در محیطی واقعی احساس شخصیت اصلی بازی کنید و تمامی صداها را از نزدیک بشنوید. این هندزفری به لطف بلوتوث نسخه 5.0 بدون قطع و افت کیفیت حتی در فاصله 10 متری به گوش شما خواهد رسید. طراحی هندزفری بلوتوث لنوو HQ08 ارگونومیک و راحت است که حتی اگر برای مدت طولانی در گوشتان قرار بگیرد، شما را آزار نخواهد داد. ساختار بدنه این گوشی از پلاستیک فشرده ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه های ناگهانی دارد و سری لنوو این گوشی از سیلیکون ساخته شده است که از گوش شما در برابر آسیب محافظت می کند. باتری کیف شارژ این هندزفری از نوع لیتیومی و دارای ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است و باتری هر کدام از گوشی های آن 30 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 4 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند. هندزفری بی سیم لنوو HQ08 انتخاب خوبی برای تماس، بازی، ورزش و استفاده عمومی است.

HQ08 یک هندزفری مخصوص بازی ساخت کمپانی قدرتمند لنوو است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. جدا از این کیفیت صدا، ساختار و طراحی مشابه هدست گیمینگ را دارد.

ساختار ارگونومیک HQ08 باعث می شود که به طور یکپارچه در گوش قرار گیرد.
وزن هر گوشی 3.4 گرم است که واقعا چشمگیر است.
این گوشی از پلاستیک ساخته شده و مقاومت در برابر افتادن بسیار بالایی دارد و در قسمت جلویی گوشی سری سیلیکونی ضد حساسیت وجود دارد که حس بسیار خوبی را به شما القا می کند.
هر هدست دارای تراشه بلوتوث نسخه 5.0 با قابلیت اتصال تا برد 10 متری است که باعث می شود این اتصال پایدار در زمان دوری از گوشی شما را آزار ندهد.

استفاده از فناوری بیس 360 درجه و درایورهای 13 میلی متری در این محصول حس بسیار خوبی را هنگام پخش یا گوش دادن به موسیقی به شما می دهد.
از طرفی چراغی به شکل 3 ال ای دی در بالای کیس تعبیه شده که میزان شارژ کیس را نشان می دهد.
همچنین در بالای هر گوشی لوگوی معروف Lenovo Legion دیده می شود که مانند یک چراغ آبی روشن و خاموش می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این هدفون افزایش دقیق صدا با توجه به شرایط فردی در مکان های شلوغ و ساکت است که به کاربر این امکان را می دهد تا در هر مکانی با توجه به شرایط آنجا به موسیقی گوش دهد.
برای هر گوشی 2 میکروفون با قابلیت حذف نویز فعال در نظر گرفته شده است و در نهایت ما 4 میکروفون داریم و هر 4 میکروفون می توانند به دقت لرزش های نویز و میزان صدای اضافی تولید شده توسط محیط را زمانی که در یک محیط شلوغ هستید حذف کنند.

در نهایت به گفته درایور این هدفون، باید بدانید که پس از تست های انجام شده در سطوح مختلف صدا، مشخص شد که در هنگام پخش موسیقی با حجم کم و کم در تمام سطوح صدا، جزئیات را با دقت زیادی از هم جدا می کند و باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. گوش دادن، موسیقی شما را خسته نمی کند.

هدست لنوو HQ08 مجهز به باتری لیتیومی 400 میلی آمپر ساعتی است که شارژ کامل آن با کابل USB Type-C 2 ساعت طول می کشد. شارژ کاربر

اگر جزو گروهی هستید که صدای پا در بازی ها برای شما بسیار مهم است، باید بدانید که HQ08 می تواند هدست بسیار خوبی برای شما باشد.
از طرفی بیس 360 درجه حس استفاده از هدفون عالی را به شما القا می کند که یکی از نقاط قوت این هدفون است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HQ08" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HQ08"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه