نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 SE

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل MI AIR 2SE علاوه بر بهبود برخی عملکردها، قیمت مقرون به صرفه را نیز دلیلی برای جلب توجه مشتریان قرار داده است. با کیفیت عالی و طراحی استاندارد و ارگونومیک در بازار موجود است. تفاوت اصلی هدست بلوتوث شیائومی Mi Air 2SE با مدل Mi Air 2S، جایگزینی رمزگذاری صوتی AAC به جای LHDC، علاوه بر کاهش نسبی ظرفیت شارژ است. اگر به دنبال یک هندزفری بی سیم هستید که در استفاده طولانی مدت به گوش شما آسیب نرساند، به طراحی استاندارد و ارگونومیک هدفون بی سیم شیائومی MI AIR 2SE شک نکنید. وزن هر گوشی حدود 4.5 گرم است و بدنه آن از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده است. بدنه گوشی ها از فرمان لمسی پشتیبانی می کند و تنها با چند ضربه بدون ایجاد مزاحمت در دکمه های فیزیکی، فرمان مورد نظر کاربر را دریافت و اجرا می کند. البته ناگفته نماند که بلافاصله پس از درآوردن هدفون از روی گوش، پخش موسیقی متوقف می شود. در مقایسه با مدل های مشابه شاهد یک کیف شارژ کوچکتر (حدود 48 گرم) هستیم که حمل این دستگاه را بسیار راحت کرده است. هر هدفون واقعا بی‌سیم شیائومی Mi Air 2SE مجهز به درایور دینامیک 14.2 میلی‌متری است و صدای کدگذاری شده AAC را پخش می‌کند. تاخیر صوتی این هندزفری بلوتوث بسیار کم اعلام شده و از این رو گزینه مناسبی برای گیمرها می باشد. از طرفی می توان فناوری beamforming را در این گوشی مشاهده کرد که صداهای پس زمینه را به میزان قابل توجهی در هنگام مکالمات تلفنی کاهش می دهد و تداخل نویز با Environmental Noise Cancellation را کاهش می دهد (متاسفانه به فناوری حذف نویز فعال مجهز نیست). در واقع هدست بلوتوث شیائومی Mi Air 2SE گزینه مناسبی برای گیمرها است و صدای شفافی را برای تماس های تلفنی در اختیار خریدار قرار خواهد داد. یکی از کارت های برنده هدفون بی سیم شیائومی Mi Air 2SE باتری قدرتمند آن است که تا 20 ساعت شارژ می شود. طبق ادعای شیائومی، این هندزفری بی‌سیم می‌تواند تا 20 ساعت بدون نیاز به اتصال به برق به شما کمک کند. همچنین هر گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد 5 ساعت دوام می آورد و اگر رابط کاربری گوشی هوشمند شما MIUI باشد، می توانید شارژ باقی مانده را از طریق گوشی هوشمند خود رصد کنید.

یکی از چالش های رایج در بین تمامی خریداران هدفون بی سیم، کیفیت صدا و دسترسی به صدای شفاف و پایدار است. واقعیت این است که اکثر مردم درک خوبی از هدفون های بی سیم ندارند و این تصور منفی به نسل اول هدفون های بی سیم برمی گردد. با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی و دخالت شرکت های معروف هندزفری، کیفیت صدای این دستگاه ها بهبود یافته است.
این روند صعودی آنقدر ادامه پیدا کرده است که اکنون هندزفری های بی سیم حتی برای بازی هم حرفی برای گفتن دارند. هر هدفون واقعا بی‌سیم شیائومی Mi Air 2SE مجهز به درایور دینامیک 14.2 میلی‌متری است و صدای کدگذاری شده AAC را پخش می‌کند.

تاخیر صوتی این هندزفری بلوتوث بسیار کم اعلام شده و از این رو گزینه مناسبی برای گیمرها می باشد. از طرفی شاهد فناوری beamforming در این گوشی هستیم که باعث کاهش چشمگیر صداهای پس زمینه در هنگام مکالمات تلفنی و کاهش تداخل نویز با Environmental Noise Cancellation می شود (متاسفانه به فناوری حذف نویز فعال مجهز نیست). در واقع هدست بلوتوث شیائومی Mi Air 2SE گزینه مناسبی برای گیمرها است و صدای شفافی را برای تماس های تلفنی در اختیار خریدار قرار خواهد داد.

یکی از کارت های برنده هدفون بی سیم شیائومی Mi Air 2SE باتری قدرتمند آن است که تا 20 ساعت شارژ می شود. طبق ادعای شیائومی، این هندزفری بی‌سیم می‌تواند تا 20 ساعت بدون نیاز به اتصال به برق به شما کمک کند. علاوه بر این، هر گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد 5 ساعت دوام می آورد و اگر رابط کاربری گوشی هوشمند شما MIUI باشد، می توانید شارژ باقی مانده را از طریق گوشی هوشمند خود نظارت کنید. رابط کاربری MIUI در گوشی های موبایل Redmi K20 Pro، Redmi K30 و Redmi K30 Pro وجود دارد.
شارژ باتری هدفون May Air 2SE پس از 1.5 ساعت اتصال به برق کامل می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 SE" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 SE"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه