نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 125 TWS

با هدفون بی سیم JBL TUNE 125TWS یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت JBL است که به صورت هدفون عرضه شده است. این هدفون با عمر باتری تا 32 ساعت به شما این امکان را می دهد که در تمام روز و شب به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید بدون اینکه نگران تمام شدن باتری هندزفری خود باشید. شما می توانید خود را در دنیای موسیقی غرق کنید. علاوه بر این، این هندزفری به شما امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی را می دهد. فقط هدفون JBL TUNE 125TWS را در گوش خود قرار دهید تا تجربه صدای زیبا را داشته باشید، زیرا به محض اتصال به دستگاه شما متصل می شوند، علاوه بر این، عملکرد Dual Connect به شما امکان می دهد در هر زمان از یک گوشی یا هر دو استفاده کنید. به محض اینکه گوشی های خود را از کیف خارج کردید، با یک ضربه به دستگاه اندروید یا iOS خود متصل خواهید شد. پس از اتصال، هر دستگاه دیگری را می توان کشف کرد، حتی اگر متصل نباشد. همچنین، قدرت Dual Connect به شما این امکان را می‌دهد که از موسیقی بی‌نظیر لذت ببرید و با صدای Pass Bass از هر دو گوشی یا هر یک از آنها تماس بگیرید یا به موسیقی خود گوش دهید. صرف نظر از موقعیت مکانی، هدفون بلوتوث بی سیم Tune 125 TWS برای ورزش در باشگاه یا دویدن مناسب است و می تواند نیاز شما به گوش دادن به موسیقی را برآورده کند. این گوشی همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که می توانید با استفاده از آن به تماس های دریافتی پاسخ دهید و از یک مکالمه واضح و با کیفیت لذت ببرید. این هدست هیچ کابلی ندارد. طراحی کاملا بی سیم این هندزفری می تواند تجربه راحتی فوق العاده ای را هنگام پخش موسیقی برای شما فراهم کند. JBL Tune 125TWS با یک قاب محافظ عرضه می شود. این کیف محافظ را می توان به صورت هندزفری نیز شارژ کرد. این کیف باتری به صورت بی سیم و از طریق کابل USB شارژ می شود. کابل USB این دستگاه USB Type-C است.

اتصال سریع

فقط هدفون JBL TUNE 125TWS را در گوش خود قرار دهید تا از صدای زیبای آن لذت ببرید، زیرا آنها بلافاصله از جعبه به دستگاه شما متصل می شوند. علاوه بر این، ویژگی Dual Connect به شما امکان می دهد در هر زمان از یک گوشی یا هر دو استفاده کنید.

به محض اینکه گوشی های خود را از کیف خارج کردید، با یک لمس به دستگاه اندروید یا iOS خود متصل خواهید شد. پس از اتصال، هر دستگاه دیگری را می توان کشف کرد، حتی اگر متصل نباشد. به‌علاوه، قدرت Dual Connect به شما امکان می‌دهد به‌طور یکپارچه از موسیقی لذت ببرید و از هر دو یا یکی از آنها تماس بگیرید یا به موسیقی خود گوش دهید.

بلوتوث

از لیست پخش مورد علاقه خود با صدای Pass Bass لذت ببرید. صرف نظر از موقعیت مکانی، هدفون بلوتوث بی سیم Tune 125 TWS برای ورزش در باشگاه یا دویدن مناسب است و می تواند نیاز شما به گوش دادن به موسیقی را برآورده کند. این هندزفری همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که می توانید با استفاده از آن به تماس های دریافتی پاسخ دهید و از یک مکالمه شفاف و با کیفیت لذت ببرید.

جعبه شارژ

این هندزفری بدون کابل است. طراحی کاملا بی سیم این هندزفری می تواند تجربه راحتی فوق العاده ای را هنگام پخش موسیقی برای شما فراهم کند. JBL Tune 125TWS با یک قاب محافظ عرضه می شود. این کیف محافظ را می توان به صورت هندزفری نیز شارژ کرد. این کیف باتری به صورت بی سیم و از طریق کابل USB شارژ می شود. کابل USB این دستگاه USB Type-C است.

این امکان وجود دارد که از بین مدل های رنگی این هدفون، هدفون بی سیمی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شخصی شما باشد. تلفن های 125TWS خود را ذخیره و شارژ کنید. به محض قرار دادن آنها در کیف، شروع به شارژ شدن می کنند. این کیف دارای باتری لیتیوم یونی است که می تواند با هر بار شارژ کامل 3 بار هندزفری را به طور کامل شارژ کند. همچنین 24 ساعت زمان پخش موسیقی را به شما ارائه می دهد.

هدفون بی سیم

چه در حال گوش دادن به موسیقی و چه در حال برقراری تماس تلفنی باشید، هدفون داخلی بی سیم JBL Tune 125TWS هیچ سیمی برای نگرانی ندارد. کافیست هندزفری را روی گوش خود قرار دهید تا حس دلپذیر صدا را به دست آورید.

باتری

می توانید این هندزفری را در کیف خود قرار دهید و پس از 15 دقیقه شارژ به مدت 1 ساعت از طریق آن موسیقی پخش کنید. با استفاده از این هندزفری می توانید از صدای عالی و عملکرد عالی آن بهره مند شوید. این هندزفری را در ۲ ساعت شارژ کنید و ۸ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین کیس شارژ محافظ آن نیز از ظرفیت باتری 85 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می تواند 4 بار هندزفری شما را شارژ کند که معادل 32 ساعت پخش موسیقی است.

پیوند دوگانه

قابلیت Dual Connect این هندزفری به شما این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از این محصول یک گوشی را در گوش خود و دیگری را در قاب محافظ قرار دهید. با استفاده از یک گوشی، می‌توانید دقیقاً تمام وظایف خود را آنطور که می‌خواهید انجام دهید، زیرا آنها را با هر دو گوشی انجام می‌دهید. این ویژگی همچنین به صرفه جویی در شارژ JBL Tune 125 کمک می کند.

ساخت و طراحی

شرکت JBL این هندزفری را دقیقا مطابق نسخه قبلی خود یعنی هندزفری بلوتوث JBL Tune 120TWS به صورت کاملا ساده و بدون ظاهر خاصی طراحی کرده است. همچنین به صورت کاملا جمع و جور و ارگونومیک طراحی شده است. علاوه بر هدفون، قاب آن نیز با اندازه و حجم کم طراحی شده است تا بتوانید آن را بدون هیچ مشکلی در جیب خود قرار دهید. این هندزفری در سه رنگ مشکی، سفید و آبی طراحی و تولید شده است تا کاربران بتوانند رنگ ها را مطابق میل خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرند.

بدنه این هدفون از پلاستیک ساخته شده و روکشی صاف و مات دارد که حس زیبایی به آن بخشیده است. پورت USB Type-C در پایین قاب قرار دارد. طراحی این کیس ایستاده نیست، بلکه به صورت افقی روی یک سطح قرار می گیرد.

درب ورودی دارای آهنرباهای قوی است. همچنین LED های نشانگر وضعیت (سه LED سفید) روی سطح کیس تعبیه شده است. لوگوی JBL در پنل پشتی قرار گرفته و در زیر هر لوگو یک دکمه کنترل فیزیکی وجود دارد که می توان از آن برای کنترل موسیقی و تماس ها استفاده کرد. به طور کلی، قاب بسیار بادوام است و آهنربای داخل قاب گوشی را به طور ایمن نگه می دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 125 TWS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 125 TWS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه