نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tour Pro Plus tws

هدفون JBL Tour Pro Plus TWS با کیفیت به صورت کاملا حرفه ای طراحی و ارائه شده است. آنها دارای یک سیستم حذف نویز فعال هستند که عملکرد کلی خوبی را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از تنظیمات ارائه شده برای شخصی سازی آن استفاده کنید و از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرید و از مکالمه واضح بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید با دیجی کد همراه باشید.

  • استفاده از دستیار صوتی برای کنترل هدست
  • حساسیت درایور 100 دسی بل و امپدانس آن 16 اهم است
  • محدوده پاسخ فرکانسی پویا از 10 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • بلوتوث نسخه 5.0 با اتصال کامل و بدون تاخیر
  • عمر باتری 32 ساعت مفید برای استفاده طولانی مدت
  • دارای باس غنی و تکان دهنده با درایورهای دینامیک 6.8 میلی متری
  • فناوری JBL برای حذف نویز تطبیقی ​​از میکروفون های داخلی و خارجی
  • تکنولوژی حذف نویز فعال و محیط هوشمند

طراحی مناسب

JBL Tour Pro Plus TWS طراحی راحت و سبکی دارد و به خوبی ساخته شده است. اندازه کوچک آنها حمل آنها را آسان می کند. هدفون JBL Tour Pro Plus TWS ظاهری ساده دارد. طرح دایره ای آنها به همراه لوگوی نقره ای در هر جوانه قابل مشاهده است. این هدفون در رنگ مشکی ساخته شده است. علاوه بر این، وزن کلی آنها 71 گرم است که استفاده طولانی مدت از آنها را آسان می کند.

هدفون JBL Tour Pro Plus TWS به گوش شما فشار نمی آورد. آنها پنج مجموعه راهنمایی برای گوش شما دارند که به شما کمک می کند بهترین تناسب را داشته باشید. در عین حال، تنفس عالی در گوش وجود دارد. به لطف طراحی داخل گوش، گوش های شما را نمی پوشانند. بنابراین هنگام استفاده از آنها متوجه تفاوت دما نمی شوید و بیشتر از حد معمول عرق نمی کنید.

مانند اکثر هدفون های بی سیم، JBL Tour Pro Plus TWS دارای طراحی کوچک و سبک وزن است که باید به راحتی در اکثر کیف ها جا شود. همچنین کیف حمل آنها نسبتا کوچک است. کیف همراه از پلاستیک ساخته شده و دارای آهنربا با یک کیسه پالس برای نگهداری گوشی در قاب همراه است. یک چراغ LED در نزدیکی درگاه شارژ وجود دارد تا وضعیت شارژ را به شما اطلاع دهد و برای هر گوشی دو چراغ LED در قاب تعبیه شده است. این دو چراغ چند ثانیه پس از باز شدن قاب خاموش می شوند.

کیفیت ساخت

هدفون JBL Tour Pro + TWS با ظاهری زیبا، ساده و فوق العاده ارائه شده است. قاب شارژ و هدفون مشکی هستند و روی هر سه نشان JBL دارند. این هدفون از پلاستیک فشرده قوی ساخته شده است که JBL دوام بالایی را برای آنها تضمین می کند. همچنین ایرفون JBL Tour Pro + TWS دارای گواهی IPX5 است که آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده و به راحتی می توانید از آن برای فعالیت های ورزشی استفاده کنید.

علاوه بر این، خود جوانه ها نسبتا کوچک هستند و هر کدام دارای یک سطح لمسی برای کنترل هستند. استفاده از این سطح لمسی نسبتاً آسان است. این هدفون دارای لبه کوچکی است تا بتواند ثبات لازم را در گوش شما داشته باشد.

علاوه بر هدفون و کیف شارژ، می‌توانید یک کابل شارژ، پنج جفت هدفون و یک جفت حلقه لاستیکی برای اطمینان از تناسب بهتر هدفون تهیه کنید. هدفون JBL Tour Pro + TWS محصولی عالی از JBL است که مشخصات مناسبی دارد و صدایی عالی به گوش هر کسی می‌دهد.

فناوری حذف نویز فعال

هدفون JBL Tour Pro Plus TWS عایق نویز خوبی دارد. آنها دارای سیستم حذف نویز فعال (ANC) هستند که به خوبی در کاهش نویز محیط کار می کند.

با وجود عملکرد حذف نویز فعال و ارگونومی راحت آن، اگر بخواهید صدای خود را با صدای بلند گوش کنید، اطرافیان شما قادر به شنیدن آن نیستند و صدای اطراف خود را نخواهید شنید. شما می توانید بدون هیچ مشکلی از این هدست در هنگام مطالعه، راه رفتن و … استفاده کنید.

علاوه بر این، این هدفون مجهز به فناوری حذف نویز تطبیقی ​​JBL است که از میکروفون های داخلی و خارجی برای به حداقل رساندن حواس پرتی و به حداکثر رساندن کیفیت صدا در حین لذت بردن از موسیقی استفاده می کند. شما می توانید به سادگی دنیای اطراف خود را با فناوری محیط هوشمند مشاهده کنید یا با لمس یک دکمه یا از طریق برنامه JBL به وضوح به دوستان و همکاران خود بشنوید.

کنترل ها

JBL Tour Pro Plus TWS دارای یک کنترلر مناسب است. برای جفت کردن آن ها از طریق بلوتوث، می توانید یک بار روی یکی از هدفون ها ضربه بزنید و نگه دارید. هنگام اتصال، یک بوق از Buds پخش می شود. با استفاده از گوشی سمت راست، می توانید یک بار فشار دهید تا صدا پخش شود یا مکث شود، و با دو بار ضربه زدن، می توانید به آهنگ بعدی بروید و با سه ضربه به آهنگ قبلی برگردید.

جوانه سمت چپ همچنین به شما امکان می دهد ANC را روشن یا خاموش کنید یا دسترسی به حالت محیطی را تنظیم کنید. هنگام جابجایی بین حالت ها، یک هشدار صوتی نیز پخش می شود. همچنین می توانید برای پاسخ دادن به تماس یا رد تماس، دو ضربه سریع بزنید.

اگر بخواهید، می‌توانید کنترل‌کننده‌ها را با استفاده از برنامه همراه آن‌ها سفارشی کنید. با این حال، اگر فقط از یک گوشی استفاده کنید، دسترسی به برخی از کنترل ها را از دست خواهید داد. کنترل‌های صدای فراگیر نیز تنها زمانی قابل تنظیم هستند که از آنها استفاده می‌کنید.

کیفیت صدا

این هدفون JBL Tour Pro Plus TWS دارای ثبات پاسخ فرکانسی عالی است. مانند اکثر هدفون‌های JBL با طرح‌های داخل گوش، پس از درست کردن نارنجی و موم، می‌توانید عملکرد صوتی مناسبی داشته باشید. دقت بیس در این هدفون عالی است. بیشتر محدوده صدا بسیار مسطح و خنثی است و در نتیجه بیس گرم است.

این هدفون JBL دارای باس غنی و متحرک با درایورهای دینامیک 6.8 میلی متری است که در محدوده پاسخ فرکانسی 10 هرتز تا 20 کیلوهرتز طراحی شده و دارای حساسیت درایور 100 دسی بل و امپدانس 16 اهم است.

اتصال بلوتوث

هدفون JBL Tour Pro + TWS دارای آخرین نسخه اتصال بلوتوث، نسخه 5.0 با اتصال پایدار است. اما باید اشاره کنیم که آنها از اتصال چند دستگاه یا NFC پشتیبانی نمی کنند. آنها همچنین دارای USB-A به USB-C برای شارژ کیس خود هستند. می توانید دستیار صوتی مورد علاقه خود را با صدای خود فعال کنید. حتی می توانید برای کنترل هدفون خود با Hey Google صحبت کنید. پیام های صوتی به چندین زبان در دسترس هستند.

عملکرد باتری

عملکرد باتری هدفون بی سیم JBL Tour Pro Plus TWS مناسب است. عمر باتری آنها تقریباً 32 ساعت است که می تواند تقریباً سه بار شارژ اضافی در جعبه شارژ دریافت کند. علاوه بر این، آنها دارای یک تایمر خاموش شدن خودکار هستند که به حفظ عمر باتری در زمان عدم استفاده کمک می کند. همچنین می توانید از یک گوشی در زمانی که گوشی دیگر در حال شارژ است استفاده کنید.

پشتیبانی برنامه

لازم به ذکر است که برنامه هدفون JBL عملکرد بسیار خوبی دارد. این برنامه دارای EQ پارامتریک و از پیش تنظیم شده است تا بتوانید صدای هدفون را به دلخواه تنظیم کنید. می‌توانید طرح‌بندی دکمه‌ها را تغییر دهید تا کنترل‌های صدا را تنظیم کنید یا یک طرح‌بندی متفاوت تنظیم کنید.

همچنین می توانید تایمر را تنظیم کنید تا به صورت خودکار خاموش شود یا در صورت تمایل آن را خاموش کنید. همچنین هنگامی که هدفون JBL Tour Pro + TWS در گوش شما است، پخش خودکار یا مکث را روشن یا خاموش کنید. این برنامه همچنین دارای تست تناسب گوش است تا به شما کمک کند به بهترین تناسب ممکن دست پیدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tour Pro Plus tws" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tour Pro Plus tws"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه