نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Wave Flex

JBL Wave Flex

روی ایرپادها JBL Wave Flex با وجود بیس بسیار قوی، می توانید تا 32 ساعت از عمر باتری در کنار طراحی قوی این هدفون استفاده کنید. JBL Wave Flex مقاوم در برابر پاشش آب و گرد و غبار، طراحی شده برای استفاده روزمره. چه در حال گشت و گذار در خیابان‌های شهر یا استراحت در ساحل باشید، استریو در حال تماس است JBL Wave Flex در حالی که فناوری Smart Ambient شما را از محیط اطراف خود آگاه می کند، همیشه تمیز خواهید بود. و هنگامی که به تقویت اضافی نیاز دارید، می توانید تنها در 10 دقیقه شارژ را به دو ساعت دیگر افزایش دهید.

کیفیت صدا در JBL Wave Flex

ج JBL Wave Flex با طراحی ایمن و قابل اعتماد با درایورهای 12 میلی متری و باس عمیق JBL از صدای باکیفیت حداکثر استفاده را ببرید.

طراحی ارگونومیک در JBL Wave Flex

طراحی ارگونومیک در JBL Wave Flex آنها به قدری راحت در گوش شما قرار می گیرند که ممکن است فراموش کنید که آنها را پوشیده اید. این طراحی به شما امکان می دهد بدون مسدود کردن کامل گوش های خود از تمام صدا لذت ببرید.

باتری JBL Wave Flex

حداکثر عمر باتری تا 32 ساعت (8 ساعت + 24 ساعت) با شارژ سریع JBL Wave Flex با 8 ساعت عمر باتری در AirPods و 24 ساعت در جعبه شارژ، شما را در تمام طول روز سالم نگه می دارد. و هنگامی که به برق بیشتری نیاز دارید، می توانید دو ساعت دیگر را تنها در 10 دقیقه شارژ کنید.

ویژگی های JBL Wave Flex

با فناوری Smart Ambient به هر جایی بروید و همه چیز را بشنوید. وقتی برای یک چت سریع نیاز به مکث دارید، TalkThru به شما امکان می‌دهد بدون درآوردن هدفون فوراً خود و اطرافیانتان را بشنوید. یا از Ambient Aware برای پخش موسیقی در حالی که از محیط اطراف خود آگاه هستید استفاده کنید. هنگامی که تماس‌های استریو برقرار می‌کنید، VoiceAware به شما امکان می‌دهد تا میزان صدای خود را که هنگام صحبت با افراد دیگر می‌شنوید، متعادل کنید. از ساحل تا مسیر دوچرخه‌سواری، هدفون‌های دارای گواهی IP54 و کیف شارژ IPX2 در برابر آب و گرد و غبار برای تجربه‌های تمام روز مقاوم هستند. شنیدن راه خود در طول روز. صدای مورد نظر را با برنامه ویژه شماره گیری کنید و JBL Wave Flex آن را به همراه صوتی ایده آل خود تبدیل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Wave Flex" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Wave Flex"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه