نقد و بررسی هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

هدفون سیمی MDR-XB550AP محصولی از کمپانی محبوب سونی است و دارای کاپ های نرم و قابل تنظیم می باشد که می توانید ساعت های زیادی بدون ایجاد خستگی و سنگینی از آن استفاده کنید. درایورهای 30 میلی متری آن به همراه بیس قدرتمند صدایی با باس عمیق و واضح ایجاد می کنند. پاسخ فرکانسی این هدفون بین 5 تا 22000 هرتز است. این هدفون با رنگ های متفاوت خود می تواند سلیقه های مختلفی را به خود جلب کند. انتخاب جسورانه، هدفون سبک وزن با باس قدرتمند، پخش موسیقی با قدرت EXTRABASS و انتخاب بین پنج رنگ مشکی، قرمز، آبی، سبز، نقره ای با توجه به سبک و سلیقه شما از مزایای این هدفون است. از آهنگ های معمولی خود بیشتر لذت ببرید و به عمق موسیقی با بیس عمیق توجه کنید. EXTRABASS تمام فرکانس های باس را افزایش می دهد و صدای عمیق و بسیار غنی را ارائه می دهد. تماس ها را دریافت کنید، آهنگ ها را هنگام گوش دادن به موسیقی تغییر دهید، تنها با یک فشار یک دکمه می توانید میکروفون و موسیقی را از راه دور کنترل کنید و به راحتی به تماس های دریافتی پاسخ دهید. لذت بردن از موسیقی برای ساعات طولانی با هدفون های سری فلزی نرم و قابل تنظیم بسیار دلپذیر خواهد بود. طراحی زیبا و جسورانه این هدفون نماد زیبایی و ارگونومی حرفه ای آنهاست.

راننده

این هدفون دارای 2 درایور 30 ​​میلی متری است که روی گوش شما قرار می گیرد و صدایی شفاف و با کیفیت را برای شما ارائه می کند. این دستگاه ضد آب نیست، اما در برابر پاشش آب مقاوم است و اگر آب به این هدفون رفت، نگران نباشید.

میکروفون داخلی

روی سیم این هدفون یک میکروفون تعبیه شده است که به شما کمک می کند هنگام دریافت تماس با استفاده از این میکروفون به تماس های خود پاسخ دهید.

کابل

طول کابل این هدفون 1.2 متر است تا ارتباط راحت بین شما و دستگاه هوشمندتان برقرار شود.

طراحی راحت

پدهای این هدفون به گونه ای طراحی شده است که هنگام قرار دادن گوش شما را آزار نمی دهد و می توانید برای مدت طولانی از این هدفون استفاده کنید.

امکان افزایش بیس (Extra Bass)

این ویژگی به تقویت و افزایش صدای باس هدفون شما کمک می کند. همچنین کیفیت و وضوح صدا را در فرکانس های پایین افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون سونی مدل MDR-XB550AP" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون سونی مدل MDR-XB550AP"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه