نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510

هدفون JBL Tune 510 BT یکی از بهترین هدفون های بی سیم برند JBL است که در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و رزگلد طراحی و تولید شده است. این هدفون از نوع On Ear بوده و در دسته هدفون های “on ear” قرار می گیرد. فناوری بلوتوث برای اتصال به این هدفون در نظر گرفته شده است و به راحتی می توانید تمامی دستگاه های بلوتوث خود را به این هدفون متصل کنید. میکروفون تعبیه شده به شما امکان مکالمه و پاسخگویی به تماس های خود را می دهد. برق مورد نیاز برای استفاده از Tune 510 BT توسط باتری قابل شارژ داخلی تامین می شود، شما می توانید به راحتی از هدفون خود در خارج از منزل و در طول سفر استفاده کنید. برای بررسی دقیق تر این محصول بی نظیر با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • طراحی حرفه ای در چهار رنگ زیبا و چشمگیر
  • با صدای معروف JBL Pure Bass
  • مقاومت بدنه بالا با استفاده از مواد درجه یک
  • گوش کاپ نرم و راحت
  • طراحی سبک و تاشو برای حمل آسان در هنگام سفر
  • اتصال آسان و بی سیم از طریق فناوری بلوتوث نسخه 5.0
  • اتصال چند نقطه ای برای حرکت بین دستگاه های مختلف
  • دارای میکروفون داخلی برای پاسخگویی به تماس و برقراری تماس
  • دکمه های فیزیکی برای کنترل عملکرد کامل هدفون
  • امکان دسترسی به دستیار صوتی سیری تنها با یک دکمه
  • تغذیه با باتری قابل شارژ با 40 ساعت کارکرد
  • 2 ساعت استفاده با 5 دقیقه شارژ سریع در صورت نیاز
  • شارژ باتری استاندارد از طریق درگاه شارژ USB Type C

صدای بیس خالص JBL

این دستگاه دارای صدای معروف JBL Pure Bass می باشد که در معروف ترین نقاط جهان یافت می شود. این هدفون با درایورهای حرفه‌ای و قدرتمند خود، موسیقی را با کیفیت و وضوح بالا بازتولید می‌کند و در عین حال بیس عمیق و ضربه‌ای را تولید می‌کند. صدایی که این هدفون به گوش شما می‌رساند شامل تمام فرکانس‌های صوتی است و جداسازی بسیار دقیقی دارد.

پخش بی سیم بلوتوث 5.0

شما به راحتی می توانید بدون نیاز به کابل های دست و پا گیر تمام دستگاه های بلوتوث خود را به این هدفون متصل کنید و از گوش دادن آزادانه به موسیقی لذت ببرید. فناوری بلوتوث نسخه 5.0 به کار رفته در این محصول ارتباط آسان و باکیفیتی برقرار می کند تا بتوانید هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید یا با هدفون فیلم تماشا کنید. از صدای با کیفیت لذت ببرید.

اتصال چند نقطه اتصال چند نقطه

یکی از ویژگی های کاربردی این هدفون بی سیم اتصال چند نقطه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر سوئیچ کنید. با فناوری اتصال چند نقطه‌ای، می‌توانید در حین تماشای ویدیو در تبلت خود به سرعت به تلفن همراه خود متصل شوید و به تماسی که از طریق هدست دریافت کرده‌اید پاسخ دهید. به این ترتیب هرگز تماسی را از دست نخواهید داد و جابجایی بین دستگاه های مختلف شما بسیار سریع و آسان خواهد بود.

باتری قابل شارژ با حداکثر 40 ساعت کارکرد

نیروی مورد نیاز برای استفاده از این هدست بلوتوث توسط باتری داخلی قابل شارژ ساخته شده از لیتیوم یون تامین می شود. باتری این محصول 450 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 40 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. به کمک یک باتری قابل شارژ می توانید از این هدفون در خارج از منزل استفاده کنید، زمانی که در خیابان هستید یا قصد دارید به یک سفر چند روزه بروید، هدفون Tune 510 BT شما را همراهی می کند.

دکمه های کنترل برای مدیریت عملکرد دستگاه

دکمه های فیزیکی برجسته ای روی ایرکاپ این هدفون وجود دارد که برای کنترل عملکرد دستگاه استفاده می شود. با این دکمه های فیزیکی، می توانید پخش آهنگ را متوقف کنید، به آهنگ قبلی یا بعدی بروید و میزان صدا را تنظیم کنید. همچنین امکان پاسخگویی به تماس ها و مدیریت ارتباط دستگاه ها با هدفون با استفاده از این دکمه ها وجود دارد. بنابراین، دیگر نیازی به نگه داشتن تلفن همراه یا تبلت برای کار با دستگاه ندارید.

طراحی سبک، تاشو و قابل حمل

یکی از مواردی که برند تخصصی JBL در تولید هدفون خود به آن توجه دارد، استفاده آسان توسط کاربران است. به همین دلیل در تولید این محصول از مواد بسیار سبک استفاده شده است تا وزن کلی هدفون به حداقل برسد. رویه هدفون با مواد بسیار نرمی پر شده است تا هنگام استفاده از آن هیچ فشاری روی سر خود احساس نکنید. ایرکاپ های این هدفون کاملا تاشو هستند و می توانید آن ها را به هر سمتی که می خواهید خم کنید. این ویژگی باعث افزایش انعطاف پذیری هدست و کاهش احتمال آسیب می شود. همچنین، زمانی که می خواهید هدفون خود را در سفر یا هر جای دیگری با خود ببرید، قابلیت تاشو به شما کمک می کند آن را به راحتی حمل کنید.

بالش های نرم و راحت

همانطور که گفتیم این هدفون ها از نوع روی گوش هستند و در هنگام استفاده از این هدفون، کاپ های آن ها مستقیما روی گوش قرار می گیرند و بالشتک های آن ها در تماس مستقیم با گوش انسان است. بنابراین بسیار مهم است که جنس این کوسن ها نرم و راحت باشد و مهندسان JBL این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. بالشتک های هدفون Tune 510 BT نرم و راحت هستند و به همین دلیل می توانید برای مدت طولانی از این هدفون استفاده کنید بدون اینکه گوش هایتان اذیت یا خسته شوند.

دسترسی آسان به دستیار صوتی

هدفون بی سیم JBL Tune 510 BT محصولی پیشرفته و همه کاره است که به شما در انجام کارهای روزمره کمک می کند. شما می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه چند منظوره روی هدست و پرسیدن از دستیار صوتی با فرمان صوتی خود به دستیار صوتی Siri یا Google متصل شوید. این محصول علاوه بر کیفیت ساخت و کیفیت صدای منحصر به فرد، شما را با تکنولوژی روز دنیا سازگار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه