نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

هدفون بی سیم WH-1000XM4 محصول قدرتمند و باکیفیت سونی است. سونی در این نسخه از فناوری های جدید و ویژگی های انحصاری رونمایی کرد که این مدل را به رقیب جدی برندهای معروف دنیا تبدیل کرد. هدفون بی سیم WH-1000XM4 مجهز به فناوری بهبود یافته حذف نویز است و می تواند با دو دستگاه به طور همزمان از طریق بلوتوث همگام شود. این محصول مجهز به فناوری NFC می باشد و در صورتی که موبایل شما دارای فناوری NFC می باشد، تنها با نزدیک نمودن هدست و موبایل به یکدیگر می توانید این کار را انجام دهید. امواج بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.0 منتقل می شود و به لطف پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، امواج با حداکثر کیفیت منتقل می شوند. کیفیت صدا چیزی است که سونی به خوبی می داند و دریافت هر محصولی از این برند می تواند درک کاربر از صدا را تغییر دهد.

پس از مطالعه توضیحات، مطمئن خواهید شد که این محصول شایسته توضیحاتی کمتر از “بهترین” نیست. وقتی هدفون می‌خرید، فقط یک جفت هدفون خوب دریافت نمی‌کنید. شما با محصولی روبرو هستید که نقطه عطفی در صنعت تجهیزات الکترونیک صوتی است. در اینجا شاهد استفاده از فناوری فراتر از انتظارات مصرف کننده هستیم. این محصول نه تنها در موقعیت یک هدست قرار دارد، بلکه در لبه تکنولوژی ایستاده است!

  • صدایی فراتر از انتظار با بهترین هدفون سونی
  • صدای فراگیر 360 درجه با درایورهای 40 میلی متری
  • استفاده از آمپلی فایر قدرتمند برای پشتیبانی از فرکانس های صوتی و صوتی با وضوح بالا از 4 هرتز تا 40 کیلوهرتز
  • دارای فناوری انحصاری DSEE Extreme برای گوش دادن به صدا بدون افت کیفیت
  • اتصال بی سیم با بلوتوث نسخه 5.0 و با سیم از طریق جک 3.5 میلی متری AUX
  • اتصال همزمان با دو دستگاه بلوتوث
  • استفاده از فناوری انحصاری LDAC برای دریافت بهترین کیفیت صدا از طریق بلوتوث
  • قدرتمندترین و پیشرفته ترین سیستم حذف نویز تطبیقی ​​در جهان
  • امکان تنظیم حذف نویز در حالت های مختلف با اپلیکیشن Sony Headphones Connect
  • دارای فناوری Personal Noise Cancelling Optimiser است
  • دارای فناوری حذف نویز برای بهینه سازی فشار اتمسفر برای استفاده در هواپیما
  • امکان انجام مکالمات با کیفیت با میکروفون های قدرتمند با قابلیت حذف نویز محیط
  • استفاده از فناوری هوشمند Speak-to-Chat برای بی صدا کردن موسیقی در حین تماس
  • باتری قوی 30 ساعت در حالت ANC روشن و 38 ساعت در حالت ANC خاموش
  • شارژ سریع با رابط USB-C در عرض 3 ساعت
  • قابلیت استفاده به مدت 5 ساعت تنها با 10 دقیقه شارژ
  • سنسور هاشمند برای قرار دادن هدفون در حالت آماده به کار برای صرفه جویی در باتری
  • استفاده طولانی مدت راحت با گوش کاپ های با کیفیت و سبک
  • قابل حمل با قابلیت تا شدن و کیف مخصوص حمل همراه داخل جعبه
  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری دستیار گوگل. آمازون الکسا

و حالا دنیایی آرام تر…

Sony WH-1000XM4 محصولی از سونی است که دارای پیشرفته ترین سیستم حذف نویز قابل تنظیم در دنیا می باشد که بدون کوچکترین آسیبی به فرکانس های متوسط ​​و بالا کار خود را انجام می دهد.

در فناوری Dual Noise Sensor دو میکروفون باکیفیت وظیفه دریافت نویزها و ارسال آنها به CPU QN1 را بر عهده دارند. با یک الگوریتم جدید، QN1 بر اساس طیف گسترده ای از ویژگی های صوتی محیطی، نویز را به سرعت پردازش و حذف می کند. یک SoC صوتی جدید بلوتوث سیگنال های صوتی را 700 بار در ثانیه بر اساس ویژگی های صوتی محیط کنترل می کند.

سونی از دو فناوری مجزا برای به حداکثر رساندن کاهش نویز استفاده می کند. اولی Personal Noise Cancelling Optimiser است که مخصوص شما ساخته شده است و دیگری بهینه سازی فشار اتمسفر است که برای استفاده در سفر با هواپیما طراحی شده است.

با برنامه Headphones Connect نرم افزار سونی، می توانید اجازه دهید برخی صداها حتی در حین فعالیت حذف نویز وارد شوند. به عنوان مثال، برای شنیدن اطلاعیه در مورد ناوگان حمل و نقل عمومی.

کیفیت صدا فراتر از انتظار

فناوری انحصاری LDAC (کدگذاری صوتی جدید) اجازه می دهد تا داده ها 3 برابر سریعتر از بلوتوث معمولی منتقل شوند. با سرعت 990 کیلوبیت بر ثانیه با عمق بیت 24 و فرکانس 96 کیلوهرتز، بنابراین فاصله بین بلوتوث و هدفون سیمی را پر می کند.

در داخل QN1 یک تقویت کننده قدرتمند وجود دارد که نسبت سیگنال به نویز را افزایش می دهد و سطح اعوجاج صدا را به حداقل می رساند. درایورهای قدرتمند 40 نانومتری این هدفون به همراه دیافراگم‌های LCP رویایی به Sony WH-1000XM4 اجازه می‌دهند تا سنگین‌ترین ضربه‌ها را انجام دهد و طیف وسیعی از فرکانس‌ها را تا محدوده 40 کیلوهرتز پشتیبانی کند.

30 ساعت پخش مداوم موسیقی!

با شارژ کامل هدفون بلوتوث Sony WH-1000XM4 تا 30 ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید. این ظرفیت شارژ برای یک سفر طولانی عالی است. این هدفون در 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود و تنها با 10 دقیقه شارژ می توانید به مدت 5 ساعت از آن استفاده کنید.

بازیابی هوشمند صدا

فناوری انحصاری DSEE Extreme با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، فایل های صوتی را قبل از رسیدن به گوش شما تجزیه و تحلیل می کند تا از افت احتمالی کیفیت به دلیل فشرده سازی جلوگیری کند. این کار بلافاصله انجام می شود و باعث وقفه در پخش موسیقی نمی شود. DSEE Extreme سازهای مورد استفاده در آهنگ، ژانر موسیقی و بخش های جداگانه صدا مانند آواز و موسیقی پس زمینه و غیره را تشخیص می دهد و بر اساس آن تنظیمات لازم را انجام می دهد.

گفتگوی آسان در سایه تکنولوژی

سونی در طراحی این قیمت هدفون از تکنولوژی زیادی برای آزادی بیشتر کاربران استفاده می کند. فناوری Speak-to-Chat موسیقی را متوقف می‌کند و به محض شنیدن صدای شما، صدای فراگیر را فعال می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون برداشتن هدفون با دیگران چت کنید. این قابلیت توسط 5 میکروفون داخلی و پردازش هوشمند صدا پشتیبانی می شود. به محض پایان تماس، موسیقی دوباره شروع به پخش می کند.

تنظیم نویز تطبیقی

سونی در هدفون جدید خود از فناوری جالبی استفاده می کند که به صداهای خاصی اجازه می دهد بدون قطع موسیقی و تنها با تشخیص موقعیت و شرایط محیطی شما وارد شوند. به عنوان مثال، اگر سوار مترو یا هواپیما شوید، همه سر و صدا را قطع می کند. زیرا لازم نیست نگران محیط اطراف خود باشید. اما داستان در خیابان فرق می کند، باید مراقب ماشین ها باشید. Sony WH-1000XM4 به تدریج مکان های پرتردد شما مانند باشگاه ها، محل های کار، پارک ها، کافه ها و غیره را شناسایی می کند و عملکرد کاهش نویز را با توجه به ویژگی های هر محیط تنظیم می کند. علاوه بر این با کاربرد ویژه این محصول امکان شخصی سازی این عملکرد نیز وجود دارد.

تشخیص خودکار هدفون

WH-1000XM4 با استفاده از دو حسگر شتاب‌سنج و یک حسگر مجاورت، تشخیص می‌دهد که هدفون روی سر شما است یا خیر و موسیقی را بر این اساس متوقف می‌کند تا در مصرف باتری صرفه‌جویی کند. وقتی هدفون را دوباره داخل آن قرار می دهید، آهنگ پخش می شود.

شنیدن صدای دیگران

گاهی اوقات شما نیاز دارید که به سرعت صدای محیط را خارج از حالت هوشمند بشنوید. خیلی راحت، کف دست خود را روی گوشی قرار دهید تا صدای آهنگ را کم کنید. وقتی دست خود را بردارید، صدا به حالت قبل باز می گردد.

استفاده راحت در طول روز

Sony WH-1000XM4 علاوه بر طراحی زیبا، دارای مواد بسیار نرم و سبکی است که برای استفاده طولانی مدت ضروری است.

دستیار صوتی هوشمند

با دستیار صوتی روز خود را مدیریت کنید. از آن لذت ببرید، با دوستانتان ارتباط برقرار کنید، اطلاعات دریافت کنید، به موسیقی گوش دهید، درباره اعلان‌ها بیاموزید، یادآوری‌ها را تنظیم کنید و موارد دیگر.

مکالمه آسان و واضح

هر جا که هستید به موبایل خود دست نزنید. با دو بار ضربه زدن، به تماس های دریافتی پاسخ دهید و مکالمه واضحی داشته باشید. فناوری Precise Voice Pickup با ترکیب 5 میکروفون داخلی و پردازش صدای دیجیتال صدای شما را با کیفیت عالی به مخاطب منتقل می کند.

دستور اشاره با انگشت

آهنگ ها را تغییر دهید، صدا را کم یا زیاد کنید و تنها با لمس هدفون به تماس ها پاسخ دهید.

اتصال همزمان با دو دستگاه بلوتوث

برای راحتی بیشتر، WH-1000XM4 می تواند به دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان متصل شود. وقتی تماسی دریافت می کنید، خود گوشی می داند از کدام تلفن است و به آن وصل می شود. همچنین با لمس یک دکمه می توانید به راحتی بین دو دستگاه جابجا شوید.

موسیقی همهجانبه 360 درجه

صدای 360 درجه یک تجربه موسیقی جدید است که در موسیقی سازگار با فناوری Spatial Audio استفاده می شود. در این فناوری اجزای مختلف آهنگ به عنوان مثال آواز، پیانو، گیتار، بیس و … می توانند در یک کره 360 درجه جای داشته باشند و حسی کاملا سه بعدی را به شنونده منتقل کنند. می‌توانید آهنگ‌های 360 درجه را در سرویس‌های استریم سازگار با این فناوری بیابید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه