نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

سونی پرچمدار شگفت انگیز نسل سوم سری WH خود مدل WH-1000XM3 را با قابلیت های برجسته و طراحی کلی و بهبود کاستی های مدل قبلی عرضه کرده است. این مدل هدفون سونی یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه ها در رده خود است. به گفته مدیران سونی، این محصول اکنون به یک پردازنده جدید کاهش نویز به نام QN1 مجهز شده است که از نظر کارایی و همچنین اندازه، چهار برابر بهتر است. هدفون‌ها نسبت به نمونه‌های قبلی کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. سونی دوباره از دکمه‌های لمسی برای کنترل قابلیت‌های هدفون استفاده می‌کند. این کلیدها روی هدست نصب می شوند. این مدل هدفون دارای کنترل صدا تطبیقی ​​می باشد که با توجه به صدای محیط صدای هدفون را تنظیم می کند تمام رفتار شما را تشخیص می دهد مثلا در مسافرت یا پیاده روی یا انتظار؟ صدای محیط را با توجه به روحیه شما تنظیم می کند. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش کننده صوتی شما متصل می شود. این هدفون علاوه بر بلوتوث از NFC نیز پشتیبانی می کند و می توانید از طریق جک 3.5 میلی متری آن را به تمامی دستگاه های الکترونیکی متصل کرده و از امکانات آن برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت بهره ببرید می توانید تا کنید و هر کجا که می خواهید ببرید. می توانید تا 5 ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید و پس از حدود 3 ساعت شارژ این هدفون، می توانید تا 38 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش دهید (برنامه سونی OFF). هدفون کانکت برای بهبود تجربه شنیداری کاربران خود معرفی شد. کاربران هدست سونی از طریق این اپلیکیشن می توانند کنترل ولوم تطبیقی ​​را کنترل کنند و همچنین با تنظیم صدای محیط در اپلیکیشن سونی، اکولایزر گوشی را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. اتصال هدفون فقط صداهای مهم و ضروری را در حال حرکت بشنوید.

کاهش نویز

با قابلیت حذف نویز این هدفون می توانید از شر تمام صداهای مضر و آزاردهنده ای که شما را آزار می دهد خلاص شوید. فناوری حذف نویز سونی یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین ویژگی های به کار رفته در این هدفون برای لذت بردن آسان از موسیقی است.

قدرت و شفافیت

با پردازنده جدید کاهش نویز HD، قدرت این ویژگی به طرز چشمگیری افزایش می یابد. این پردازنده به شما ضمانت عملکرد می دهد و تضمین می کند که این ویژگی از بین نمی رود.

کاهش نویز را سفارشی کنید

هدفون WH-1000XM3 دارای یک ویژگی سفارشی سازی منحصر به فرد است که هدفون را با توجه به شرایط شما بهینه می کند.

صدای بی سیم

LDAC یک فناوری پیشرفته منحصر به فرد است که سونی در این هدفون استفاده می کند. این فناوری صدای بی سیم را از طریق بلوتوث تقویت می کند و صدایی باکیفیت و شفاف را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استفاده از عملکرد بی سیم از شر کابل های مزاحم و دست و پا گیر خلاص شوید.

قبل از صحبت کردن، گوشی را لمس کنید

بدون برداشتن هدفون با دیگران صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. بر روی پد این هدفون یک کنترلر تعبیه شده است که تنها با یک لمس می توانید هدفون را کنترل کنید. همچنین می‌توانید از دکمه‌های لمسی برای کنترل پدها برای تنظیم صدا، تغییر موسیقی یا پاسخ به تماس دریافتی استفاده کنید.

نرم افزار ویژه

نرم افزار Sony Headphones Connect را دانلود کرده و از آن برای گوش دادن هوشمند و با کنترل بهتر صدا، کنترل تنظیمات صدای محیط و همچنین تنظیم سطوح موسیقی خود با استفاده از یک اکولایزر اختصاصی استفاده کنید.

کنترل صدای محیط

این هدفون به شما امکان می دهد موقعیتی را برای گوش دادن به موسیقی انتخاب کنید.

صدای مجازی و فراگیر

هر جا که هستید صدا را احساس کنید. از صدای بهینه و با کیفیت در هر محیطی که در آن هستید، مانند مکان های بیرون از خانه یا مهمانی ها، لذت ببرید.

طراحی راحت

طراحی این هدفون به گونه ای ساخته شده است که اگر بخواهید در تمام طول روز آن را بپوشید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، شما را خسته نمی کند. این هدفون به گونه ای طراحی شده است که به راحتی روی سر شما قرار می گیرد و صدایی شفاف و باکیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

باتری و منبع تغذیه

این هدفون دارای باتری قابل شارژی است که به شما امکان پخش موسیقی را برای بیش از 30 ساعت می دهد. اگر هدفون شما تمام شده است و نیاز به شارژ سریع دارید، می توانید با 10 دقیقه شارژ به مدت 5 ساعت از آن استفاده کرده و موسیقی پخش کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه