نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3

WF-1000XM3 یک هدست خلاقانه با طراحی بی سیم واقعی و بهترین سیستم حذف نویز در جهان است که توسط پردازنده برجسته QN1e کار می کند. با دیجی کده همراه باشید.

در یک نگاه

  • حذف نویز دوباره تعریف شد
  • درایورهای کوچک 0.24 اینچی
  • حداکثر کیفیت، حداقل اعوجاج
  • ترمیم آسیب های صوتی با فناوری DSEE HX
  • آزادی نهایی
  • مناسب برای تماشای فیلم و سریال
  • به راحتی در گوش جا می شود
  • تا 24 ساعت شارژ
  • شارژ سریع
  • با یک لمس صحبت کنید
  • محفظه شارژ مغناطیسی
  • قطع خودکار و ردیابی قطع شدن
  • کنترل صدا تطبیقی
  • دستیار صوتی
  • برنامه اتصال هدفون برنامه سونی
  • گفتگوی بسیار آسان
  • طراحی مدرن کلاسیک
  • هر آنچه شما نیاز دارید

حذف نویز دوباره تعریف شد

فناوری حذف نویز این هدفون با استفاده از تراشه انحصاری QN1e یکی از بهترین سیستم های حذف نویز در بین ایرفون های بی سیم واقعی در جهان است. نویز محیط، صرف نظر از مکان، توسط فناوری Dual Noise Sensor (ترکیب دو میکروفون حساس) رد می شود. مسئولیت پردازش و حذف نویز بر عهده تراشه ویژه QN1e است که صداهای اضافی را در کل محدوده فرکانس بدون آسیب رساندن به فرکانس اصلی جدا و حذف می کند.

درایورهای کوچک 0.24 اینچی

در داخل هر یک از گوشی ها یک درایور کوچک 0.24 اینچی وجود دارد که وظیفه تولید صدایی غنی، شفاف و شفاف را بر عهده دارد.

حداکثر کیفیت، حداقل اعوجاج

QN1e با استفاده از پردازش سیگنال صوتی 24 بیتی، مبدل دیجیتال به آنالوگ و در نهایت آمپلی فایر قدرتمند آن، خروجی بسیار روشنی با حداقل اعوجاج تولید می کند.

ترمیم آسیب های صوتی با فناوری DSEE HX

فایل های صوتی به دلیل فشرده سازی مقداری از کیفیت خود را از دست می دهند. سونی برای رفع این مشکل از فناوری DSEE HX برای جبران آسیب های احتمالی استفاده می کند. این فناوری با استفاده از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی قادر است نوع آهنگ، سازهای مورد استفاده و ژانر موسیقی را تشخیص دهد و بر اساس آن تنظیمات لازم را انجام دهد.

آزادی نهایی

ساعت ها بدون نگرانی از قطع شدن اتصال بلوتوث به موسیقی گوش دهید. تراشه بلوتوث جدید صدا را با کمترین تأخیر در گوش چپ و راست همگام می کند و آنتن بهبود یافته گوشی به گونه ای ساخته شده است که پوشش وسیعی داشته باشد. به لطف این تغییرات، پایداری بلوتوث به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

مناسب برای تماشای فیلم و سریال

آیا با تبلت یا گوشی فیلم تماشا می کنید؟ مهم نیست. هدفون سونی WF-1000xm3 مهم است، آنها صدا را در هماهنگی با تصویر برای شما تولید می کنند. تاخیر قابل توجهی در تولید مثل صدا وجود ندارد. با خیال راحت از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود لذت ببرید.

به راحتی در گوش جا می شود

به دلیل اصطکاک بالا، اتصال لاستیکی این هدفون از لیز خوردن جلوگیری می کند و به خوبی در گوش قرار می گیرد. به علاوه طراحی ارگونومیک هدفون وزن آن ها را بین سه نقطه گوش تقسیم می کند تا فشار و استرسی به گوش وارد نشود.

تا 24 ساعت شارژ

WF-1000xm3 می تواند با یک بار شارژ کامل 6 ساعت موسیقی پخش کند و اگر کیس شارژ را بارگذاری کرده باشید، سه شارژ دیگر (یعنی 3 تا 6 ساعت) خواهید داشت. با خاموش کردن حذف نویز، زمان شارژ از 6 ساعت به 8 ساعت افزایش می یابد که با سه بار شارژ از محفظه شارژر به 32 ساعت می رسد.

شارژ سریع

سرعت شارژ این هدفون بسیار بالاست. 10 دقیقه شارژ، 90 دقیقه موسیقی!

با یک لمس صحبت کنید

آیا می خواهید از بیرون بشنوید؟ گوشی سمت چپ را لمس کنید، صدای آهنگ به طور خودکار کاهش می یابد. آیا می خواهید به آهنگ بعدی بروید؟ روی تلفن سمت راست دو ضربه سریع بزنید. لازم به ذکر است که این تنظیمات در اپلیکیشن اختصاصی سونی قابل تغییر است.

محفظه شارژ مغناطیسی

هدفون را در جعبه شارژ مغناطیسی قرار دهید تا با شارژ مجدد، ایمن و برای روز بعد آماده شوند. خود کیس با کابل USB Type-C شارژ می شود.

قطع خودکار و ردیابی قطع شدن

در هر کدام از گوشی ها یک سنسور مجاورت وجود دارد، به محض اینکه یکی از آنها خارج می شود، صدا را از دو طرف قطع می کند و وقتی آن را برگردانید، دوباره شروع به پخش می کند.

کنترل صدا تطبیقی

استفاده از برنامه Sony برنامه Headphones Connect به شما امکان می دهد پروفایل های مختلف صدای فراگیر را فعال کنید. به عنوان مثال با فعال کردن حالت پرواز تمام صداهای اطراف قطع می شود، در حالت پیاده روی صداهایی مانند اتومبیل و غیره را می شنوید تا در خطر نباشید یا در اتاق انتظار پرواز اعلان هایی را از بلندگوها می شنوید. هر یک از این تنظیمات را می توان با برنامه ای که نام بردیم سفارشی کرد.

دستیار صوتی

با دستیار صوتی WF-1000xm3 می توانید به راحتی کارهایی مانند برقراری تماس تلفنی، تنظیم زنگ هشدار، بررسی آب و هوا، جستجوی اطلاعات در اینترنت و غیره را انجام دهید. برای این منظور از Google Assistant استفاده شد که یکی از دقیق ترین دستیارهای صوتی است.

برنامه اتصال هدفون برنامه سونی

با کمک این اپلیکیشن می توانید تنظیمات مختلفی مانند پروفایل های تطبیقی ​​صدا، تنظیم شدت کاهش نویز و یکسان سازی موسیقی را انجام دهید.

گفتگوی بسیار آسان

شما می توانید با هر دو طرف تلفن یا با هر دو طرف مکالمه تلفنی داشته باشید. این به کنترل مصرف شارژ هر یک از گوشی های چپ و راست کمک می کند.

طراحی مدرن کلاسیک

از ظاهر مینیمال هدفون گرفته تا طراحی محفظه شارژ بی سیم با جزئیات زیادی همراه است. همه چیز در جای خود، در اندازه، زیبا و آرام.

هر آنچه شما نیاز دارید

لوازم جانبی محصول عبارتند از: گوشی، کیف شارژ بی سیم، کابل شارژ USB Type-C، چندین هدفون سیلیکونی نرم برای اندازه های مختلف گوش.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه