نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل C400

امروزه هدفون به وسیله ای ضروری برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شما در هر مکانی تبدیل شده است و هنگام استفاده از هدفون با کیفیت، گوش دادن به موسیقی لذت بخش تر می شود. هدفون بی سیم سونی WI-C400 یکی از این هدفون ها است. همانطور که از نام این هدفون پیداست، این هدفون بی سیم و وزن سبکی دارد. این هدست دارای دو گوشی بوده و از بلوتوث نسخه 4 پشتیبانی می کند، بدنه این هدست پلاستیکی و از نوع آکوستیک آن بسته است. این هدفون باتری قدرتمندی دارد و تا 20 ساعت شارژ می شود. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به لرزش و رابط دکمه ای اشاره کرد. این هدست ارگونومیک بوده و به راحتی دور گردن قرار می گیرد. اگر به دنبال هدفون بسیار باکیفیت برای پخش و گوش دادن به موسیقی و یا حتی برای کارهای روزمره هستید و یا می خواهید هدیه ای جذاب به شخصی بدهید، این هدفون می تواند گزینه خوبی باشد.

زمانی که سونی WI-C400 را برای اولین بار در دست بگیرید متوجه وزن کم و سبکی بسیار آن خواهید شد و همین موضوع باعث می شود این هدفون برای استفاده طولانی مدت در روز بسیار مناسب باشد. بند گردنی تعبیه شده در این هدفون نیز بسیار نرم و منعطف است و به شما این امکان را می دهد که در استفاده طولانی مدت احساس ناراحتی نکنید. جنس بدنه آن از پلاستیک بسیار مقاوم است که به همین دلیل وزن آن به کمترین حد ممکن کاهش می یابد. حمل هدفون WI-C400 بسیار آسان و ساده است و خبری از کیف حمل سنگین و حجیم نیست. با استفاده طولانی مدت از این محصول و قرار دادن آن در کنار دستگاه های دیگر، دچار خراش و تغییر رنگ نمی شود و این به دلیل مواد اولیه مرغوبی است که در آن قرار داده شده است. عملکرد این هدفون بسیار ساده است و دکمه های روشن/خاموش، پخش/مکث، رد/پاسخ به تماس و پرش به آهنگ بعدی روی آن تعبیه شده است.
Sony WI-C400 دارای باتری قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد تا 20 ساعت به طور مداوم با آن کار کنید بدون اینکه با مشکل شارژ نشدن باتری مواجه شوید. این دستگاه برای شارژ از 0 تا 100 تنها به سه ساعت زمان نیاز دارد که در مقایسه با مدل های هم رده زمان بسیار خوب و معقولی است و ویژگی مثبتی برای آن به حساب می آید.

نوع اتصال

ارتباط با این هدست به صورت بی سیم است که از طریق بلوتوث و NFC انجام می شود. اتصال بی سیم این هدست شما را از کابل های مزاحم و تنظیمات پیچیده و دشوار نجات می دهد و اتصالی راحت و بدون دردسر را برای شما فراهم می کند.

باتری و منبع تغذیه

این هدست دارای باتری داخلی قابل شارژ می باشد. باتری این دستگاه در 4.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود و امکان پخش موسیقی تا 20 ساعت را برای شما فراهم می کند.

میکروفون داخلی

این هدست دارای یک میکروفون داخلی است که می تواند صدای شما را در هنگام دریافت تماس به وضوح و با کیفیت بالا ارسال کند.

رانندگان

هدفون WI-C400 دارای درایورهای 9 میلی متری است که صدایی با کیفیت و شفاف تولید می کند و به گوش شما می رساند.

اطلاعیه ها

هنگامی که این دستگاه به گوشی هوشمند شما متصل می شود و پیامک یا تماسی دریافت می کنید، این هدست به شما هشدار می دهد که اتفاقی در تلفن همراه شما افتاده است.

مدیریت کابل

با تنظیم کننده و نگهدارنده کابل، می توانید از قرار گرفتن آنها در زیر یا جلوی میله جلوگیری کنید.

دکمه های کنترلر

با استفاده از دکمه های تعبیه شده روی این هدفون می توانید هدفون خود را کنترل کنید. این دکمه ها به شما امکان پخش، مکث و تغییر موسیقی و تنظیم صدا را می دهند. همچنین می توانید از آنها برای تماس با دستیار صوتی خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل C400" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی مدل C400"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه