نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

سامسونگ بی سر و صدا از هندزفری بدون درب جدید خود رونمایی کرد. این هندزفری در کره جنوبی و برخی بازارهای دیگر عرضه شد. این هندزفری بی سیم Level U2 نام دارد و در کنار Level U قرار می گیرد. هندزفری بی سیم Level U2 از درایورهای 12 میلی متری استفاده می کند و از طریق بلوتوث 5.0 متصل می شود. همچنین از پروفایل های صوتی HFP، HSP، A2DP، AVRCP و Samsung Scalable Codec پشتیبانی می کند. مورد دوم فقط با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ با اندروید 7.0 یا بالاتر سازگار است. وزن این محصول 41.5 گرم بوده و در سمت راست 4 دکمه کنترل از راه دور تعبیه شده است. امپدانس این هندزفری 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز می باشد. به گفته شرکت باتری، این هندزفری با شارژ کامل تا 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه را ارائه می دهد. آخرین مورد این است که این باتری از طریق درگاه USB Type-C شارژ می شود.

هندزفری Level U2 سامسونگ یک هندزفری سبک و باکیفیت دور گردن محسوب می شود. قیمت این محصول باعث شده تا افراد زیادی آن را برای استفاده روزانه خریداری کنند. وزن سبک این هندزفری گرد آنقدر کم است که در استفاده روزانه و طولانی مدت اصلا متوجه آن نخواهید شد. وزن کل محصول تنها 41.5 گرم است. هندزفری را می توان به راحتی دور گردن قرار داد و هر گوشی را می توان با توجه به سری های مختلف سیلیکونی موجود در بسته بندی این محصول در گوش قرار داد. مدل هندزفری توگوشی بوده و با قرار گرفتن در گوش به طور کامل صدای محیط را از بین می برند.

هندزفری Level U2 سامسونگ از طریق بلوتوث 5 به دستگاه ها و گوشی های مختلف متصل می شود سرعت اتصال این هندزفری نیز سریع است. یکی از دلایلی که این هندزفری کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد وجود درایورهای 12 میلی متری است. این درایورها صدایی کاملا متعادل تولید می کنند و صداها کیفیت خوبی دارند و می توانید جزئیات را کاملا درک کنید. باتری طراحی شده برای سطح U2 یکی دیگر از گزینه های مثبت این محصول است.

مصرف باتری این محصول کم است و با هر بار شارژ می توانید نزدیک به 18 ساعت به موسیقی گوش دهید. این هندزفری برای 13 ساعت تماس تلفنی مناسب است. از طرفی سامسونگ Lul U2 به مدت 500 ساعت در حالت آماده به کار می ماند.

گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی با این هندزفری قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. شما محصولی خواهید داشت که حمل آن آسان است و فضای کمی را اشغال می کند. جنس بدنه این هندزفری نیز قابل قبول است و انعطاف نسبتا خوبی از خود نشان می دهد. با این حال سعی کنید به این محصول فشار وارد نکنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه