نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

سامسونگ دوباره سورپرایز کرد. این یکی از بهترین گوشی هایی است که تا به حال در دنیای تکنولوژی و گوشی ها معرفی شده است. هدفون بی سیم Samsung Galaxy Buds Pro ممکن است شما را شگفت زده کند. سامسونگ جدیدترین هدفون بی سیم خود را با نام گلکسی بادز پرو معرفی کرد. سامسونگ تمامی اجزای هدست را به صورت افقی در کنار هم قرار داده است تا هدست را به صورت ارگونومیک بسیار خاص و خاص طراحی کند; بنابراین ارگونومی و راحتی اولین کلمه در Galaxy Buds Pro است. درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری AKG طراحی و ساخته شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP استفاده می کند. به این ترتیب می توانید موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید یا با هم گفتگو کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید بدون اینکه نگران جدا شدن هدفون از گوشی خود باشید. یک واحد دریافت صدا در قسمت بیرونی هدست نصب شده است تا تشخیص صدای کاربر را در حین تماس بهبود بخشد. همچنین سامسونگ برای این مدل 2 میکروفون خارجی و 1 میکروفون داخلی در نظر گرفته است. Galaxy Buds Pro می تواند با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، میزان نویز محیط را به حداقل برساند. هر کدام از هدفون ها مجهز به باتری با ظرفیت 61 میلی آمپر ساعت هستند که برای پخش موسیقی تا 8 ساعت کافی است. این هدفون یک قاب نیز دارد که نه تنها هدفون را نگه می دارد بلکه آن را شارژ می کند.

ظاهر هدفون بی سیم سامسونگ «Galaxy Buds Pro» شباهت زیادی به گلکسی بادز پلاس دارد. وجود دریچه ای برای کاهش فشار هوای داخل گوش و همچنین تغییرات جزئی در قسمت براق هدفون تنها می باشد. برخی از تفاوت های ظاهری “Galaxy Buds Pro” با محصولات قبلی مورد بحث قرار می گیرد. دو چراغ روی شارژر Buds Pro با سه رنگ قرمز، زرد و سبز وجود دارد تا میزان شارژ دستگاه را به کاربر نشان دهد. سطح بیرونی گلکسی بادز پرو قابل لمس است و مانند بسیاری از محصولات مشابه، با یک ضربه موسیقی شروع یا متوقف می شود، یک ضربه دوبار آهنگ بعدی را پخش می کند و یک ضربه سه بار آهنگ قبلی را پخش می کند. نگه داشتن انگشت روی گوشواره چپ یا راست، یک عمل سفارشی را نیز آغاز می‌کند که به طور پیش‌فرض بین قطع و بی‌صدا کردن تغییر می‌کند. شاید در نگاه اول به نظر برسد که “Galaxy Buds Pro” کمی فعالیت خود را از دست خواهد داد، اما این اتفاق هرگز نمی افتد و حتی از سایر هدفون های بی سیم پایدارتر و راحت تر است و این مشکلی است که انتخاب Buds Pro را بسیار زیاد کرده است. مناسب برای پیاده روی و ورزش استاندارد «IPX7» یا مقاومت آن در برابر آب، این هدفون را برای ورزشکاران بسیار جذاب کرده است و می توان آن را به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب بدون هیچ آسیبی فرو برد. به همین دلیل استفاده از هدفون کاملا بی سیم سامسونگ در باشگاه های ورزشی و دورهای طولانی مشکلی نخواهد داشت.

اگرچه «Galaxy Buds Pro» با سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و حتی «iOS» سازگار است، اما برای استفاده از تمامی عملکردهای آن، هدفون باید به دستگاهی با همان برند متصل شود. پل ارتباطی کاربر با “Galaxy Buds Pro” یک اپلیکیشن ویژه سامسونگ است. از طریق این نرم افزار کاربر می تواند تمامی تنظیمات مربوط به هدفون را انجام دهد. انتخاب بین حالت های مختلف اکولایزر، فعال کردن حالت سوئیچ خودکار، غیرفعال کردن ویژگی لمسی Buds Pro و تغییر حالت حذف نویز محیط از جمله ویژگی های نرم افزاری برای پوشیدنی های سامسونگ است. میکروفون های داخلی گلکسی بادز پرو نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. هنگام برقراری تماس صوتی، طرف مقابل به راحتی می تواند صحبت ما را بفهمد و وجود حالت ضد باد، انتقال صدا را حتی در خارج از منزل آسان می کند. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن ها در هنگام فیلمبرداری اشاره کرد، این قابلیت برای کسانی که عادت به ضبط ویدیوهای زیادی با گوشی خود دارند و یا vlog دارند بسیار کاربردی است.

چندین حالت اکولایزر مختلف برای Galaxy Buds Pro در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین حالت های اکولایزر در این هدفون حالت پویا است. با انتخاب گزینه “Dynamic” هدفون به طور خودکار بهترین اکولایزر را با توجه به نوع موسیقی در حال پخش انتخاب می کند. حالتی که برای استفاده روزمره بسیار مفید خواهد بود و اگرچه معمولاً تغییر این حالت ها باعث می شود صدا از حالت اصلی خود خارج شود. اما EQ پویا در Buds Pro عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین، با فعال کردن سوئیچ خودکار بین منابع صوتی، اگر چندین محصول با برند سامسونگ دارید، می‌توانید منبع صوتی را بدون هیچ مشکل یا کاری به راحتی تغییر دهید. از دیگر ویژگی های “Galaxy Buds Pro” می توان به صدای 360 درجه “Spatial Audio” در حین پخش ویدئو اشاره کرد. در این حالت هدفون قابلیت تشخیص محل سر شما را دارد و با چرخاندن سر به پهلو، صدا نیز به همان سمت منتقل می شود; برای مثال، اگر در حال تماشای یک ویدیو هستید و سر خود را به سمت راست می‌چرخانید، همه صداها از هدفون سمت چپ می‌آید. صدای 360 درجه تجربه همه جانبه تری را به کاربر منتقل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه