نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 225 TWS

هندزفری بی سیم JBL Tune 225TWS یکی از سری محصولات تولید شده توسط شرکت JBL است که به عنوان یک هدست بی سیم واقعی عرضه شده است. این هندزفری از کیفیت بسیار بالایی در بین محصولات مشابه برخوردار بوده و به عنوان هدست با قابلیت اتصال به وای فای مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی وضوح و کیفیت صدا در حین تماشای فیلم حس خوبی به شما دست می دهد، بنابراین نگران تماس های صوتی و تصویری نباشید. طراحی و ساخت محصول جدید JBL Tune 225TWS بر اساس مدل موفق قبلی. که TUNE 220 را از هر نظر کامل تر کرد و این بار با کلمات بیشتر در اختیار شماست! باتری 25 ساعته که اصلا شما را نگران کمبود شارژ نمی کند و حتی میکروفون آن نسبت به مدل قبلی که بسیار عالی بود و در بین مدل های JBL TWS بسیار پیشرفته تر است؛ که حتی بهتر از آن کار می کند و حذف نویز کامل تری نسبت به قبل دارد. همچنین گوش اصلی وجود ندارد، گوش اصلی به این معنی است که هر دو گوش توانایی صحبت جداگانه را دارند و اگر هر یک از گوش ها شارژ را تمام کرد، کافی است آن را در جعبه شارژ قرار دهید و آن یک گوش را بردارید و مکالمه را شروع کنید. این محصول برای هر سیستم عاملی مناسب است و بدون هیچ مشکلی به تمامی موبایل های موجود در بازار متصل می شود. اگر تلفن همراه اندرویدی دارید، بهتر است ویژگی جدید جفت سریع را به شما معرفی کنیم که فرآیند جفت شدن را دوچندان می کند. اگر اهل موسیقی هستید؛ فقط موزیک خود را پخش کنید و هدفون TUNE 225 را باز کنید و گوش دهید و از جادوی JBL لذت ببرید و تمام فرکانس های موسیقی خود را به درستی بشنوید. در نهایت، پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل گفتگو هستید و دوست ندارید هدفون‌هایتان به گوشتان برسد، زیرا از طراحی و راحتی آن ناراحت هستید. این محصول یکی از بهترین های دنیاست.

بیشتر گوش کن

با هدفون JBL Tune 225TWS تجربه بی سیم هندزفری جدیدی را به خود هدیه دهید. قابلیت ListenForLonger در این هندزفری 25 ساعت قدرت پخش موسیقی را به شما می دهد تا بتوانید در تمام طول روز و شب با این هندزفری موسیقی پخش کنید یا صحبت کنید.

جعبه شارژ

کیف شارژ این هندزفری به صورت حرفه ای توسط JBL طراحی شده است. بدنه این کیس برای جلوگیری از آسیب های سطحی به صورت نرم طراحی و ساخته شده است. همچنین به گونه ای است که به راحتی می توانید آن را در جیب خود قرار دهید. در قسمت بالای این هندزفری یک گردن خمیده طراحی شده است که زیبایی خاصی به این کیف می بخشد. این کیس از طریق کابل و از طریق درگاه USB Type-C واقع در پایین قاب شارژ می شود. چراغ های نشانگر باتری روی این جعبه نیز درست در قسمت زیرین درب روی این جعبه قرار دارند. این درب همچنین دارای قفل مغناطیسی قوی است که از باز شدن بی مورد درب جلوگیری می کند.

جفت شدن سریع

هدفون بلوتوث JBL Tune 225TWS با Fast Pair مجهز به Google، می‌تواند به سرعت به دستگاه‌های Android و iPhone و منابع استریم متصل شود. تنها با یک لمس این دستگاه می توانید به راحتی به دیگر منابع استریم متصل شوید.

باس تمیز

درایورهای ساخته شده برای این هندزفری به گونه ای است که می توانید تمامی فرکانس های صدا را با کیفیت بالا و کاملا قابل قبول بازتولید کنید. همچنین با استفاده از تابع Pure Bass می توانید فرکانس های پایین (بیس) را کاملا نرم و عمیق از طریق این هندزفری دریافت کنید و از پخش موسیقی با این هندزفری لذت ببرید.

دو بند

قابلیت Dual Connect تعبیه شده در این هندزفری به شما کمک می کند از هندزفری برای گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن استفاده کنید. می توانید یکی از گوش گیرها را در کیف محافظ خود قرار دهید و از یکی از آنها استفاده کنید. برای صرفه جویی در مصرف برق و شارژ باتری AirPods.

طراحی ظاهری

هندزفری بی سیم JBL Tune 225TWS علاوه بر طراحی و سایز بزرگ از وزن سبکی بهره می برد که در هنگام قرار گرفتن بر روی گوش و استفاده تقریبا نامحسوس است. این هندزفری در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید تولید و عرضه شده است. لبه های نقره ای روی این هندزفری قرار گرفته که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در این حاشیه نقره‌ای، نشانگرهایی برای یادآوری روشن بودن آن، متصل به منابع پخش و سطح باتری وجود دارد.

محفظه ضد آب

یکی از نکات مهمی که هنگام استفاده از این هندزفری باید به آن توجه کرد، مقاوم نبودن آن در برابر آب است. استاندارد IP در هیچ دسته بندی برای این هندزفری گنجانده نشده است. بنابراین هنگام حمل و استفاده از این هندزفری باید مراقب باشید که با آب تماس نداشته باشد.

اتصالات

این دستگاه قابلیت اتصال با دستگاه های اندروید و iOS را دارد و می تواند از آنها به عنوان منبع پخش استفاده کرده و تمامی موسیقی ها را پخش کند. همچنین می توانید با استفاده از این هندزفری به دستیارهای صوتی دسترسی داشته باشید و از طریق بلوتوث به تماس های دریافتی خود از طریق صوتی و تصویری پاسخ دهید. نسخه بلوتوث داخلی این هندزفری 5.0 است که آخرین نسخه بلوتوث است.

باتری

JBL Tune 225TWS دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ است. این باتری 22 میلی آمپری در 2 ساعت متوالی به طور کامل شارژ می شود. با شارژ کامل این هندزفری و کیف می توانید به مدت 25 ساعت به موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید. هر ایرباد قابلیت نگه داشتن شارژ به مدت 5 ساعت را دارد و قاب آن می تواند 4 بار آن را به طور کامل شارژ کند.

دکمه ها

با یک بار فشار دادن دکمه، به آهنگ بعدی در گوشی سمت چپ بروید. همچنین با دو بار فشردن همان دکمه به سراغ آهنگ قبلی خواهید رفت. در گوشی سمت راست، تنها با فشار دادن دکمه کنترل، موسیقی شما پخش و متوقف می شود. همچنین با دو بار فشردن آن دستیار صوتی ظاهر می شود و می توانید منبع پخش خود را با آن تنظیم و کنترل کنید. نکته در مورد هندزفری JBL Tune 225TWS این است که هدفون می تواند سطوح مختلف صدا را به خوبی کنترل کند. که درجه تاثیر زیادی روی استاندارد صدا ندارد.

میکروفون

میکروفون داخلی این هندزفری به شما امکان پاسخگویی به تماس ها را می دهد. هنگامی که تماسی دریافت می کنید، می توانید با فشار دادن یکی از دکمه های کنترلی در سمت چپ یا راست این هندزفری به تماس های خود پاسخ دهید و از یک مکالمه واضح و با کیفیت لذت ببرید.

کیفیت صدا

یکی از دلایل موفقیت JBL نسبت به دیگر محصولات هم رده خود، عملکرد صدای فوق العاده بالا و کیفیت واقعی است. این هندزفری دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که می توانید با استفاده از هر هدستی که می خواهید از این کیفیت و وضوح صدا لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 225 TWS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 225 TWS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه