نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Live 300 TWS (پلمپ باز)

هدفون بی سیم JBL LIVE 300TWS می تواند شما را از زیر بار کابل ها نجات دهد. مدل هدفون «LIVE 300TWS» از جمله محصولات با کیفیت شرکت «جی بی ال» است که به صورت کاملا بی سیم طراحی شده است. این محصول مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 می باشد تا ارتباطی باکیفیت داشته باشد و وقفه ها را به حداقل برساند. همچنین می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا تا فاصله 10 متری گوشی خود مکالمه داشته باشید. هر کدام از این هدفون ها مجهز به یک باتری داخلی هستند که به شما امکان پخش موسیقی تا 6 ساعت را می دهد. JBL یک محفظه شارژ نیز برای این هدفون طراحی کرده است. این ظرف اندازه کوچکی دارد و به راحتی در جیب و کیف شما قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این مدل مقاومت آن در برابر تعریق بدن است. این محصول از جی بی ال برای ورزشکارانی که در حین ورزش به موسیقی خود گوش می دهند، انتخاب خوبی است.

در یک نگاه

  • صدای خاص JBL
  • فناوری Ambient Aware و TalkThru
  • تماس های بی سیم
  • به دستیار صوتی دسترسی پیدا کنید
  • تجربیات شخصی خود را سفارشی کنید
  • باتری و منبع تغذیه
  • ظاهر زیبا
  • طراحی ارگونومیک
  • محفظه ضد آب

صدای خاص JBL

هندزفری JBL Live 300TWS ظاهر کوچکی دارد اما طوری طراحی شده است که صدای خاصی را که از JBL انتظار دارید به شما ارائه دهد.

فناوری Ambient Aware و TalkThru

دنیای اطراف خود را کنترل کنید. با استفاده از فناوری Ambient Aware می توانید بر روی صداهای اطراف خود تمرکز کنید و حین پخش موسیقی از محیط اطراف خود آگاه باشید. بدون اینکه هندزفری را از گوش خود خارج کنید، به راحتی با دوستان خود صحبت کنید.

تماس های بی سیم

موسیقی مورد علاقه خود را در هر زمان و هر مکان، بدون توجه به کاری که انجام می دهید، پخش کنید و از آن لذت ببرید. علاوه بر این می توانید از تماس های واضح، عالی و بی صدا بهره مند شوید. با استفاده از هندزفری کاملا بی سیم خود می توانید بدون حواس پرتی و با کنترل لمسی به تمامی عملکردهای این دستگاه دسترسی داشته باشید.

به دستیار صوتی دسترسی پیدا کنید

دسترسی هندزفری به دستیار صوتی JBL Live 300TWS به شما امکان می دهد از Google Assistant و Amazon Alexa استفاده کنید و برآوردن خواسته های خود را آسان می کند. با استفاده از نرم افزار My JBL Headphone می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

تجربیات شخصی خود را سفارشی کنید

هندزفری شما باید برای شما تنظیم شود. هندزفری JBL Live 300TWS دارای Personi-Fi است. ویژگی Personi-Fi به شما این امکان را می دهد که پروفایل صدای خود را مطابق میل خود تنظیم کنید و از یک تجربه منحصر به فرد ساخت موسیقی لذت ببرید. با ارتقای این قابلیت به آخرین نسخه، امکان استفاده از آن برای شما خوشایندتر خواهد بود.

باتری و منبع تغذیه

در طراحی این هندزفری از باتری لیتیوم یونی استفاده شده است. این هندزفری شارژی در 2 ساعت شارژ می شود. با هر بار شارژ کامل این هندزفری می توانید به مدت 14 ساعت از پخش موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرید.

ظاهر زیبا

JBL Live 300TWS دارای طراحی زیبا و شیک است که در رنگ های مختلف برای شما تولید شده است.

طراحی ارگونومیک

هندزفری JBL Live 300TWS دارای 4 نوع مختلف سری داخل گوش است که بنا به ترجیح شما امکان قرار دادن هندزفری را برای شما فراهم می کند.

محفظه ضد آب

هندزفری بلوتوث JBL Live 300TWS دارای گواهینامه بین المللی IPX5 می باشد. این گواهینامه بین المللی به شما این اطمینان را می دهد که این هندزفری ضد آب و ضد پاشش است و با توجه به رتبه IPX این دستگاه می توانید آن را در هر مکانی که می خواهید حمل کنید و بدون نگرانی از آن لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Live 300 TWS (پلمپ باز)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Live 300 TWS (پلمپ باز)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه