نقد و بررسی هدفون بی سیم بوز Bose QuietComfort Ultra

کلمه کامل برای محصول جدید شرکت Bose مناسب است. هدفون حذف نویز Bose QuietComfort Ultra دارای ویژگی ها و ویژگی های کاربردی بسیاری است که کیفیت صدای بی نظیر و قابلیت های افسانه ای حذف نویز از مهمترین ویژگی های این هدفون به شمار می رود. با استفاده از این هدفون بهترین تجربه شنیداری Bose را تجربه خواهید کرد. برای بررسی کامل این محصول جذاب با سخنگوی تهران همراه باشید.

هدفون Bose QuietComfort Ultra در یک نگاه

  • دارای قابلیت حذف نویز هوشمند و قدرتمند است
  • طراحی زیبا، محکم و بسیار راحت روی گوش.
  • بسیار سبک با تنها 250 گرم وزن
  • موسیقی زیبا را به صورت زنده با Bose Immersive Audio پخش کنید
  • پشتیبانی از صدای محیط (حالت آگاه)
  • پشتیبانی از تشخیص حالت گوش (CustomTune)
  • کیفیت مکالمه واضح با سیستم میکروفون انقلابی
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.3
  • اتصال بی سیم از طریق کابل رابط 2.5 تا 3.5 میلی متری
  • دارای باتری قدرتمند 24 ساعته
  • پشتیبانی از نرم افزار انحصاری اپلیکیشن Bose Music

طراحی راحت و زیبا

هدفون Bose QuietComfort Ultra مثل یک آغوش گرم برای گوش های توست. کیفیت ساخت شگفت انگیز ادعای Bose را تأیید می کند که آنها راحت ترین هدفون سال هستند. برای ساخت این محصول از بهترین کیفیت آلومینیوم، چرم پلاستیکی، چرم پروتئینی و پلاستیک فشرده استفاده شده است. QuietComfort Ultra با ابعاد 13.9 x 5.08 سانتی متر طراحی شده است و وزن آن تنها 250 گرم است.

قوی ترین حذف نویز جهان

آرام تر از همیشه، این شعار Bose است. این شرکت یکی از با کیفیت ترین میکروفن های حذف نویز در داخل و خارج می باشد هدفون Bose QuietComfort Ultra برای دریافت صدای محیط به بهترین شکل استفاده می شود و پس از پردازش اجازه ورود این صداها را نمی دهد تا بتوانید روی موسیقی، پادکست یا محتوای صوتی خود تمرکز کنید.

پخش موزیک زنده و زیبا

کیفیت پخش بی نظیر هدفون Bose QuietComfort Ultra ویژگی Bose Immersive Audio، صدای واضح و واضح را برای شما بازتولید می کند. ترکیبی از این تجربه شنیداری نوآورانه با قابلیت حذف نویز قدرتمند آن بسیار واقعی است که می توانید آن را لمس کنید. درایور استفاده شده در این هدفون به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی سبک های موسیقی مناسب است.

فناوری های کاربردی

عملکرد هوشمند هدفون Bose QuietComfort Ultra شما را شگفت زده خواهد کرد. فناوری های زیادی در این هدفون وجود دارد که در استفاده از هدفون Bose تجربه خاصی را به شما می دهد. علاوه بر امکان پخش Bose Immersive Audio، ص عملکرد حالت آگاه صدای محیط اطراف خود را با وضوح کامل بشنوید. هم ویژگی CustomTune این می تواند شکل گوش شما را پردازش کند و صدا را مطابق با شنوایی شما بدون نویز اضافی تولید کند.

بهبود کیفیت تماس

هدفون Bose QuietComfort Ultra با یک سیستم میکروفون انقلابی، کیفیت تماس در مقایسه با هدفون های قبلی Bose به طور قابل توجهی بهبود یافته است. میکروفون های قرار داده شده در این محصول با قابلیت کاهش نویز محیط، صدای شما را پردازش کرده و به صورت کاملا واضح به شنونده منتقل می کند.

اتصالات

اتصال بی سیم با هدفون Bose QuietComfort Ultra از طریق بلوتوث نسخه 5.3 امکان پذیر است. شما می توانید بدون سیم اتصال و در فاصله حداکثر 30 متری به این هدفون متصل شوید و بدون معطلی یا افت کیفیت صدا را بشنوید. همچنین در این جعبه محصول کابل رابط 2.5 تا 3.5 میلی متری همچنین برای ارائه اتصال سیمی به شما در دسترس است.

پخش بی پایان با باتری قدرتمند

هدفون Bose QuietComfort Ultra همچنین می تواند طولانی ترین لیست های پخش را پخش کند. این هدفون دارای باتری قدرتمند 24 ساعته است که تنها در 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. با فعال بودن Bose Immersive Audio، زمان شارژ دستگاه به 18 ساعت کاهش می یابد.

نرم افزار تخصصی

در هدفون Bose QuietComfort Ultra می توانید همه چیز را مطابق میل خود تنظیم کنید. این هدفون از نرم افزار انحصاری اپلیکیشن Bose Music پشتیبانی می کند. از طریق این نرم افزار می توانید حالت های صدا، کاهش نویز و اکولایزر را شخصی سازی کنید. همچنین از طریق این نرم افزار می توان به روز رسانی های نرم افزاری را بر روی هدست انجام داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم بوز Bose QuietComfort Ultra" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم بوز Bose QuietComfort Ultra"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه